Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:28:10 GMT

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه پس از ۲۰ سال در دورود 

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۲۱۳

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه پس از ۲۰ سال در دورود 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمشید سیاه منصور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع طایفه‌ای بین دو طایفه از اقوام این شهرستان در ۲۰ سال گذشته که دچار اختلاف شدید در دورود شده بود، با تدابیر و اقدامات ویژه و با وساطت ریش سفیدان، معتمدین محلی، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی با یکدیگر صلح و سازش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست صمیمی ضمن تشریح اقدامات پلیس در ایجاد امنیت اظهار داشت: امنیت امروز حاصل خون هزاران شهید به ویژه شهیدان جان بر کف کارکنان انتظامی است.

فرمانده انتظامی دورود عنوان داشت: برای ایجاد امنیت همه باید نقش خود را حائز اهمیت دانسته و برای انجام آن تلاش کنند.

سرهنگ سیاه منصور بیان داشت: پلیس امروز، به عنوان یک نیروی خدمتگزار و به عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه نظم و امنیت داخلی شناخته شده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: در پی درگیری و اختلافات به وجود آمده بین دو طایفه در دورود که قریب به ۲۰ سال طول کشید این فرماندهی در راستای پیشگیری از وقوع سایر جرایم و آسیب‌های ناشی از آن به موضوع ورود کرد.

فرمانده انتظامی دورود افزود: در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته و میانجی گری امام جمعه، فرماندار و دستگاه قضائی و ریش سفیدان شهرستان سرانجام اختلافات بین این دو طایفه به صلح و آشتی منجر شد.

سرهنگ سیاه منصور بیان داشت: امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن‌های برادری و اخوت باشیم و از همه کسانی که در حل و فصل اختلافات این دو طایفه تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 5568881

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان دورود صلح و سازش بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا دولت سیزدهم اردبیل دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت