Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@03:54:57 GMT

آغاز مذاکره با خریداران

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۲۱۵

آغاز مذاکره با خریداران

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از ابلاغ شیوه نامه صادرات دام به گمرکات خبر داد و گفت: بر این اساس صادرات دام زنده، ( گوساله بالای ۴۰۰ کیلوگرم و گوسفند بالای ۴۰ کیلوگرم) آزاد شد.

سید احمد مقدسی در گفتگو با ایران اکونومیست از ابلاغ شیوه نامه صادرات دام به گمرکات خبر داد و گفت: بر این اساس صادرات دام زنده، (گوساله بالای ۴۰۰ کیلوگرم و گوسفند بالای ۴۰ کیلوگرم) آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام کد تعرفه‌ها از سوی وزارت جهاد کشاورزی به گمرک افزود: تعرفه صادرات هر کیلوگرم گوساله ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان و هر رأس گوسفند حدود ۵۰ هزار تومان است.

مقدسی درباره اینکه اولین محموله دام صادراتی چه زمانی ارسال خواهد شد؟، گفت: فعلاً می‌خواهیم با واردکنندگان خارجی وارد مذاکره شویم.

وی ادامه داد: کشورهای عراق، ازبکستان، تاجیکستان، قطر، امارات و عمان خواهان دام ایرانی هستند.

مقدسی درباره قیمت دام صادراتی نیز گفت: قیمت براساس نرخ‌های جهانی تعیین می‌شود و بستگی به نظر خریداران نیز دارد تا در نهایت با آنان به توافق برسیم.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: انجمن صنفی گاوداران ، سید احمد مقدسی ، صادرات دام زنده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انجمن صنفی گاوداران صادرات دام زنده صادرات دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در مرکز ‌احیاء گوزن زرد کشور در لرستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول