Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:55:13 GMT

بازگشت حق تبلیغات محیطی بازی های پرسپولیس به سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۲۶۶

بازگشت حق تبلیغات محیطی بازی های پرسپولیس به سازمان لیگ

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از مشکلاتی که در فصل گذشته با کارگزار برند خود در زمینه درآمدزایی و دریافت پول از طریق حق تبلیغات محیطی بازی‌های خود پیدا کرد تصمیم به مذاکره با مسئولان سازمان لیگ در این زمینه گرفت.

پیشنهاد مالی سازمان لیگ مبنی بر بازگرداندن حق پخش تبلیغات محیطی فصل جاری به این نهاد با موافقت رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان همراه بود تا سرخپوشان پایتخت همچون سال‌های گذشته این موضوع را در اختیار سازمان لیگ قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد مالی سازمان لیگ به پرسپولیس بیشتر از دو برابر دریافتی آنها نسبت به فصل قبلی است تا درویش دغدغه‌ای برای داشتن پول نقد در حساب پرسپولیس نداشته باشد.

مسئولان سازمان لیگ فوتبال به پرسپولیس تعهد داده‌اند تسویه با باشگاه بابت دریافت حق تبلیغات را قبل از پایان فصل جاری لیگ برتر انجام دهند تا در این زمینه دچار مشکل حقوقی نشوند.

سازمان لیگ فوتبال تبلیغات محیطی بازی پرسپولیس و فولاد در هفته دوم را نیز بر عهده داشت و قرار است این روند را در بازی‌هایی که پرسپولیس میزبان است تا پایان فصل ادامه دهد.

کد خبر 5568878 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تبلیغات محیطی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال ریکاردو ساپینتو ملوان بندر انزلی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان مهدی طارمی بازیهای کشورهای اسلامی تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک جوانان تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک