Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:46:25 GMT

تعقیب ۲۸ وکیل متخلف در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۳۳۷

تعقیب ۲۸ وکیل متخلف در قزوین

ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در راستای برخورد با مفاسد درون سازمانی از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ۵ نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان به دلیل برخی تخلفات شناسایی و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شد و در همین راستا ۲۸ وکیل نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

حسین رجبی در تشریح اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد، گفت: برخورد با فساد، مفسد و دست‌اندازان به بیت‌المال همواره یکی از خط قرمزهای قوه قضائیه بوده و هست و از آنجایی که انسداد بستر و گلوگاه‌های فسادزا و مبارزه جدی، قاطع، سریع و اصولی با مفاسد مختلف از اولویت‌های ۱۵ گانه ریاست قوه قضائیه در سال جاری است، این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی افزود: در سال‌های اخیر دستگاه قضایی استان در کشف فساد مدیران و کارمندان دستگاه‌های و نهادهای مختلف عملکرد خوبی داشته و قطعاً برخورد سریع و قاطع در پیشگیری از مفاسد دیگر موثر است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ۱۷ فقره پرونده مفاسد تشکیل شده و ۵۵ نفر از مدیران و کارمندان استان قزوین تحت تعقیب قرار گرفتند.

رجبی بیان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با فساد درون سازمانی نیز کاملاً مصمم است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به درهم شکستن بسترهای فسادزا در درون قوه قضائیه تأکید داشته‌اند، در سال‌های اخیر قوه قضاییه برخورد با فساد را از درون خود آغاز کرده است و این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در راستای برخورد با مفاسد درون سازمانی از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ۵ نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان به دلیل برخی تخلفات شناسایی و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شد و در همین راستا ۲۸ وکیل نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین اخیراً یک باند کارچاق کنی مرتبط با دستگاه قضایی نیز متلاشی شد و عوامل آن دستگیر شدند و این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که دستگاه قضایی با هرگونه فساد و تخلف در درون دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی و تخلفات حوزه‌های دیگر بدون اغماض و قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين وکیل دستگاه قضایی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری