Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:19:51 GMT

آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۴۴۴۳

آنچلوتی باعث پیشرفتم شده؛ هنوز بازیکن کاملی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در هفته دوم لالیگا 1-4 سلتا را در ورزشگاه بالائیدوس شکست دهد. ستاره این بازی لوکا مودریچ بود که یک گل زد و یک پاس گل هم به وینیسیوس دارد. با پاس او پای ستاره برزیلی رئال هم به گلزنی باز شد و یک گل زیبا به ثمر رساند. وینیسیوس در مصاف تک به تک با دروازه بان، او را از پیش بر برداشت و توانست گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس در پایان بازی گفت:« اعتماد به نفس بالایی داشتیم و با تمرکز کامل وارد زمین شدیم. بازی در زمین سلتا همیشه دشوار است ولی به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم. آنچلوتی برای این بازی برنامه خاصی داشت و خوشحالم که توانستیم آن را به خوبی اجرا کنیم. سلتا در حضور هوادارانش همیشه خوب بازی می کند و پیروزی مهمی کسب کردیم. به خاطر گلی که زدم نیز خوشحالم ولی از پیروزی تیم خوشحال‌ترم.»

وینیسیوس در ادامه گفت:« نقش آنچلوتی در موفقیت های رئال انکارنشدنی است. رئال ترکیبی است از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان و آینده‌دار. او زمانی که نیاز باشد، عصبانی می شود و از جوانان تیم انتقاد می کند ولی می داند که چه زمانی هم به آنها روحیه بدهد. آنچلوتی باعث پیشرفت من و همه بازیکنان شده است. هنوز بازیکن کاملی نیستم و چیزهای زیادی است که باید یاد بگیرم. می توانم بهتر از اینها شوم.»

فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال، نیز گفت:« این یک پیروزی مهم در زمینی دشوار بود. نیمه دوم بهتر شدیم و اجازه ندادیم سلتا بازی خودش را انجام دهد. به خوبی فضاهای خالی را پیدا می کردیم و از شانس‌های مان نیز خوب استفاده کردیم.»

والورده در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:« خیلی دوست دارم گل بزنم و این بار شانس هم با من بود. اگر فرصت نصیبم شود، شوت می زنم و خوشحالم که توپ این بار وارد دروازه شد. ابتدا برای شوتزنی تردید داشتم ولی در نهایت بهترین تصمیم را گرفتم.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور