Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین مدرس خیابانی روز یکشنبه در نشست قرارگاه غدیر در سرسرای وحدت استانداری اظهارداشت: با تشکیل قرارگاه غدیر همه در جریان اولویت‌های منطقه سیستان قرار گرفتند و یک برنامه ریزی درست برای پیشبرد این اهداف صورت گرفت.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در منطقه سیستان اشتغال بوده که هم‌اینک بسته اشتغال سیستان در حال اجراست اما باید شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حوزه آب باید با برنامه ریزی وابستگی خود را از منابع نا مطمئن جدا کنیم و به خود کفایی و خود اتکایی در حوزه تامین آب برسیم.

وی تصریح کرد: آب چاهک ها می تواند بخشی از نیاز بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و گردشگری منطقه سیستان را تامین کند.

مدرس خیابانی بیان کرد: هرکس تمایل به سرمایه‌گذاری در منطقه سیستان را دارد تامین آب آن از طریق چاهک با رعایت الزامات آب منطقه‌ای بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال و معیشت مردم منطقه سیستان یکی دیگر از اهداف قرارگاه غدیر است که ما باید بتوانیم مردم را در منطقه ماندگار کنیم چرا که این سکونت در حفظ امنیت پایدار موثر است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی دیگر از ظرفیت های استان مرز است که در این راستا مقدمات ایجاد گذر سوختی با مرز افغانستان فراهم شده و ما می خواهیم مشابه آنچه در بلوچستان با مرز پاکستان داریم در سیستان نیز ایجاد کنیم که در مرحله اول مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتر مرز و در مرحله دوم تا شعاع ۵۰ کیلومتری بتوانند از مواهب گذر سوختی استفاده کنند.

وی اذعان کرد: محور بعدی قرارگاه غدیر ارتقای شاخص های عمرانی در منطقه سیستان است تا بتوانیم از این طریق به توسعه سیستان و سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان