Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@22:40:35 GMT

شیخ دیاباته پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۱۰۸

شیخ دیاباته پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

شیخ دیاباته ستاره سابق استقلال پیشنهاد اولیه پرسپولیس را رد کرده است.

به گزارش جنوب نیوز، بارها و بارها هم یحیی گل‌محمدی و هم باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قصدی برای جذب شیخ دیاباته ندارند. در این مورد گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد جذب این بازیکن را به واسطه بعد تبلیغاتی این انتقال دارد اما گل‌محمدی روی این بازیکن به خاطر شرایط سنی و کم‌تحرکی نظر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا و بعد از جذب لوکادیا گفته می‌شود دیاباته در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته است. حتی گفته می‌شود سرمربی تیم چهارشنبه هفته قبل از باشگاه خواست تا شرایط جذب این بازیکن را فراهم آورد. درویش هم که در برنامه زنده تلویزیونی مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد اما قبل از بازی با فولاد مقابل دوربین خبرنگاران اعلام کرد که نام دیاباته در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد و مشغول مذاکره با او هستند.

درمورد این مذاکرات اخبار ضدونقیضی به گوش می‌رسد. اما دقیق‌ترین آن پیشنهاد مالی اولیه پرسپولیس بوده که از سوی دیاباته کلا رد شده است و باشگاه پرسپولیس مجبور شده پیشنهاد جدیدش را به این بازیکن ارائه کند. گفته می‌شود این بازیکن ۳۰۰ هزار دلار درخواست کرده و ظاهرا رقم آپشن‌هایش جدا از این رقم بوده است. پرسپولیسی‌ها هم می‌خواهند با او به‌گونه‌ای قرارداد ببندند که درصورت مصدومیت مجبور به پرداخت رقم اضافه نباشند.

بیشتر بخوانید:

گزینه خارجی پرسپولیس در تهران

 شیخ محدودیت زمانی برای توافق ندارد

نوشتند دیاباته برای مذاکره به تهران آمده که این خبر تکذیب شد. این بازیکن نیازی به سفر و مذاکره در تهران ندارد، چون بازیکن آزاد است و مشکلی از بابت پایان زمان نقل‌وانتقالات ندارد. باشگاه پرسپولیس هم نیازی به هزینه کردن اضافه پیش از توافق با او را ندارد و می‌تواند بعد از پایان زمان نقل‌وانتقالات با او مذاکره کند. بنابراین طبیعی بود که خبر سفرش به تهران تکذیب شود.

اما موضوع مذاکره باشگاه با مدیربرنامه‌های فرانسوی این بازیکن هم مطرح شده که با توجه به حضور مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در جریان مذاکرات طبیعی به نظر می‌رسد. ظاهرا مذاکره با مدیربرنامه اصلی این بازیکن برای باشگاه پرسپولیس اهمیت بیشتری داشت. هرچند مدیربرنامه‌های ایرانی این بازیکن هم درگیر این مذاکرات است اما ترجیح داده در برابر این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس مذاکره با مدیربرنامه‌های فرانسوی این بازیکن را در دستور کار خودش قرار داده سکوت کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت