Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد: علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به دلیل گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.

به گزارش ایران اکونومیست، پرواز ساعت ۱۲ ظهر امروز تهران-تبریز هواپیمایی معراج به دلیل ورود دود به داخل کابین هواپیما، با درخواست فرود اضطراری خلبان، اندکی پس از برخاستن، بار دیگر به مهرآباد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سید محمد میرسمیعی مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با بیان اینکه دودی که وارد کابین شده بود، به دلیل آتش سوزی موتور یا نقص فنی پرواز نبوده است، اظهار کرد: به دلیل گرد و خاک، با مواد شوینده مخصوصی اقدام به شستشوی موتورهای هواپیما کرده بودیم که این هواپیما امروز بعد از شستشوی موتور، وارد سیکل پروازی شد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار بود که از این مواد استفاده می‌شد و از اینکه مواد شوینده در اثر حرارت موتور، سبب انتقال دود به داخل کابین می‌شود، اطلاعی نداشتیم.

میرسمیعی خاطرنشان کرد: برای یکی از مسافران مشکل تنفسی ضعیفی ایجاد شده بود که پس از بازگشت پرواز به فرودگاه تهران، در مهرآباد تحت رسیدگی قرار گرفت و پس از رفع مشکل ایجاد شده در موتور، بلافاصله پرواز تهران - تبریز انجام شد.

وی افزود: در مهرآباد موتور هواپیما برای دقایقی کار کرد و مواد شوینده به طور کامل از موتور خارج شدند و پس از رفع مشکل ایجاد شده، مسافران، پرواز خود را از سر گرفتند که در حال حاضر این هواپیما به مقصد خود در تبریز رسیده است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: شرکت هواپیمایی معراج ، نقص فنی در پرواز ، فرود اضطراری ، فرودگاه مهرآباد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی معراج نقص فنی در پرواز فرود اضطراری فرودگاه مهرآباد مواد شوینده نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز