Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:29:26 GMT

نامه‌های کرمانشاهیان به رئیس جمهور بی پاسخ نخواهد ماند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۵۰۱

نامه‌های کرمانشاهیان به رئیس جمهور بی پاسخ نخواهد ماند

حجت الاسلام عبدالله عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بیش از ۱۵۵ هزار و ۶۶۷ نامه و تماس تلفنی با مرکز سامد برقرار شد که سه برابر تماس و نامه‌های ارجاعی استان اصفهان است.

وی افزود: با همکاری ادارات و آموزش نیروهای اعزامی ثبت نامه‌های مردمی طی هشت روز به پایان رسید و هم اکنون ارجاع نامه‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: روزانه حدود پنج هزار نامه توسط دفتر ارتباطات مردمی در حال ارجاع به دستگاه‌های مربوطه است و مردم اطمینان داشته باشند که هیچ نامه‌ای بدون پاسخ نخواهند ماند.

عزیزی بیان کرد: از مجموع نامه‌ها ۳۶ هزار و ۱۳۳ مورد مربوط به وام ضروری و اشتغالزایی است که تسهیلات مربوطه به بانک‌های عامل استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پس از ارجاع درخواست وام ضروری و اشتغالزایی به بانک و تقسیم بین شعب در نظر گرفته شده به افراد اطلاع رسانی می‌شود و درخواست وام‌های بلاعوض نیز که عمدتاً مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند توسط این نهادها بررسی و پرداخت می‌شود.

کد خبر 5569027

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه سامانه سامد بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند