Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس امروز از ساعت ۱۰ در ساختمان باشگاه پرسپولیس و با حضور حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و مدیران و مسوولان کمیته‌های مختلف باشگاه برگزار شد.

در این جلسه؛ حسن کامرانی‌فر به همراه مسعود زارعی، مسوول مجوز حرفه‌ای و خانم جعفری، از فدراسیون فوتبال و رضا درویش، به اتفاق محمود خوردبین، محمد محمدی، مصطفی لشگری، امیر علی حسینی، محسن خلیلی، نقی طالبی، حسین دوام، باقر صفری، علی یادگاری و برخی مدیران و مسئولان کمیته‌های مختلف باشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این نشست، شرایط و مدارک باشگاه، نقاط مثبت و منفی و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مواردی در حوزه‌های مختلف که در دست پیگیری و اقدام است، بازگو و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه، گزارش کاملی در ۵ آیتم ورزشی، حقوقی، زیرساخت، مالی و پرسنلی ارائه شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در جریان این نشست اظهار داشت: اتفاقی که سال گذشته رخ داد، اتفاق خوبی نبود، نه برای فوتبال ما و نه برای باشگاه پرسپولیس و برای ما خیلی مهم است که با حساسیت بیشتری این مسائل را درک و دنبال کنیم. این قضیه، موضوع خیلی مهمی است که باید تمام تلاش فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها این باشد که در جهت رفع مشکلات و نقاط ضعف‌ها گام برداریم. فدراسیون فوتبال کنار باشگاه‌ها است، به ویژه باشگاه پرسپولیس که تیم بسیار قدرتمندی دارد. باشگاه پرسپولیس پیگیر رفع این مشکلات است و ما هم با تمام توان در کنار این باشگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که این مشکلات را برطرف کنیم و برای رفع این موانع باید همه ما کنار هم باشیم.

کامرانی‌فر در ادامه تصریح کرد: باید در این مسیر با دقت و جدیت بیشتری کار کنیم و کنار هم باشیم. گرفتن این مجوز و موفقیت در این مسیر برای کل فوتبال و باشگاه پرسپولیس حائز اهمیت است و امیدواریم این شرایطی که بوجود آمده و مسائل و موانعی که هست، باشگاه پرسپولیس در جهت رفع آن‌ها همکاری کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: درخواست من از باشگاه پرسپولیس این است که در کنار تمام امور روزمره خود بحث اخذ مجوز حرفه‌ای را در کنار سایر امور و حتی مهم‌تر از آن قرار بدهد و این موضوع را به صورت جدی‌تر پیگیری کند که مشکلاتی که از قبل با آن روبرو بودیم را امسال شاهد نباشیم.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در جریان این جلسه گفت: یک سری مسائل و مشکلاتی از قبل وجود داشته که مشکل ساختاری است و باید این موارد مرتفع شود. ما هم در کنار فدراسیون هستیم و هر موردی باشد، دوستان در کمیته‌های مختلف باشگاه تلاش می‌کنند که این موانع رفع گردد.

وی افزود: روند خصوصی‌سازی خیلی به این شرایط کمک کرد که چارچوب‌ها رعایت شود و ساختار‌ها نظام‌مند شودد. به عنوان مثال؛ اگر مسائل مالیاتی و انضباط مالی که در این یکی، دو سال اخیر حساسیت بیشتری به آن نشان داده شده است، از قبل وجود داشت، این مشکلات الان برای باشگاه پرسپولیس بوجود نمی‌آمد و شما شاهد این مشکلات نبودید و اگر این سختگیری و قانونمداری از گذشته بود، این بدهی‌های معوقه و این مشکلات مالی که باشگاه الان با آن دست به گریبان است، وجود نداشت.

رضا درویش در ادامه عنوان کرد: ما همواره سعی می‌کنیم که قانون را لحاظ کنیم و عملکردمان بر اساس قانون باشد و در کنار فدراسیون فوتبال هستیم و هر مواردی که لازم باشد را سعی می‌کنیم بر طرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس حرفه ای سازی مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال رضا درویش حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به این سوال که «وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند»، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد کریمی پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی درگیری‌های زیادی داشت و ما تلاش می‌کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در یکی دو صحنه در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز چند موقعیت بسیار خوب داشتیم و در پایان بازی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد توانستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم. هادی محمدی یک موقعیت بسیار خوب داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در کل تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بیشتری از دو تیم می‌رفت، خاطرنشان کرد: قبول دارم انتظارات نسبت به کیفیت بازی خیلی بیشتر است و به نظرم انتظارات هواداران برآورده نشد زیرا شرایط دو تیم سخت بود و دو تیم نمی‌خواستند بازی را ببازند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید به کورس بالای جدول برسید؟ گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدواریم. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل یک جام برای تیم خوب سپاهان و هواداران مان کسب کنیم.

او در واکنش به این سوال که وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند؟ عنوان کرد دوستان منتظر هستند تا ما حرفی بزنیم و ما را محروم کنند و البته دوست ندارم خیلی در این قضایا دخالت کنم. خودتان می‌دانید از ابتدای فصل چه مشکلاتی برای ما وجوب وجود آوردند از ما امتیاز کم کسر کردند و بازیکن از تیم ما محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند اما توانستیم ادامه دهیم، در حالی که هر تیمی به جای ما بود نمی‌توانست به کار خود ادامه دهد و مشکلات خیلی بیشتری سر راه آن قرار می‌گرفت.

کریمی در واکنش به این سوال که درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند، خاطرنشان کرد: ما وقتی تلف نکردیم و و در صحنه‌ای که برخورد صورت گرفت و بازیکن تیم ما درد داشت، داور بازی را متوقف کرد و وقت کشی صورت نگرفت.

او درباره داوری نیز بیان کرد: متاسفانه از داوری راضی نبودیم داور همه سوت های ۵۰ ـ ۵۰ را به سود پرسپولیس می‌گرفت و در صحنه‌های مشابه که به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد، نسبت به تیم ما عادی رفتار می‌کرد و هرچه به او می‌گفتیم، نه می‌گفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس