Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:39:54 GMT

این فرانسه بی‌رحم؛ پیروزی چهار سته برابر برزیل!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۶۳۳

این فرانسه بی‌رحم؛ پیروزی چهار سته برابر برزیل!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از چند روز دیگر آغاز می شود. بیراه نیست اگر بگوییم که تیم ملی والیبال فرانسه بهترین تیم دنیا در یک سال اخیر بوده است. آنها چند ماه پیش در رقابت های المپیک توکیو دست‌ به‌ کار بزرگی زده و موفق شدند بالاتر از همه غول های والیبال دنیا مدال طلای مسابقات را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدایی تیلیه و روی کار آمدن آندره‌آ جیانی نیز تاثیری روی تیم ملی والیبال فرانسه نداشت و این تیم اخیرا ایران موفق شد با اقتدار به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ ملتها دست پیدا کند.

در سمت دیگر گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال برزیل در لیگ ملت‌ها اصلا تورنمنت خوبی را پشت سر نگذاشت. شاگردان رنان دالزاتو در مرحله گروهی بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شدند و نهایتاً در رتبه ششم جدول قرار گرفتند تا در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف آمریکا شوند.
برزیل مقابل آمریکا حرفی برای گفتن نداشت تا کار خود را در لیگ ملت‌ها با همان رتبه ششمی به پایان برساند.

هر دو تیم فرانسه و برزیل به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان هستند و در همین راستا دیروز یک مسابقه دوستانه با یکدیگر برگزار کردند. در این جدال که با توافق دو مربی چهار سته بود، تیم آندره‌آ جیانی هر چهار ست را پیروز شد.  فرانسه به ترتیب با نتایج ٢۵-١٧، ٢۵-١٧، ٢۵-٢٢ ٢۵-١٩ برزیل را شکست داد تا نشان دهد که مدعی اصلی فتح قهرمانی جهان نیز محسوب می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل