Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:26:27 GMT

آلگری: میلان مدعی اول قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۷۰۰

آلگری: میلان مدعی اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن در رتبه چهارم در دو فصل متوالی اصلا باب میل یوونتوس و هوادارانش نیست و هیچ هدفی جز قهرمانی در فصل جاری موجب رضایت این تیم نخواهد شد. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس پیش از دیدار با سمپدوریا تاکید کرد تیمش بازی دشوار در پیش دارد و حریف بیانکونری هفته گذشته برابر آتالانتا قدرتمند ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکس آلگری گفت: "ما مقابل تیمی روبرو خواهیم شد که مقابل آتالانتا نمایش خوبی داشت، موقعیت‌هایی زیادی برای گلزنی خلق کرد، دو بار توپ را به تیرک دروازه زد و یک بار موفق به گلزنی شد. بازی در خانه سمپدوریا هرگز آسان نیست و لحظاتی در طول بازی وجود خواهد داشت که باید خوب دفاع کنیم. وقتی هواداران سمپدوریا بازیکنان این تیم را به سمت جلو سوق می دهند، سخت ترین دقایق مسابقه در انتظارمان خواهد بود. 

ما باید به تمام توان کار کنیم، زیرا هشت تیم مدعی به نام های میلان، اینتر، ناپولی، یوونتوس، لاتزیو، رم، آتالانتا و فیورنتینا در لیگ وجود دارد. میلان روی کاغذ مدعی اول بوده، اینتر تقویت شده، فصل طولانی است و سه ماه آینده از اهمیت زیادی برخوردار است.

لئونارو بونوچی به طور کامل آماده نیست و برخی دیگر از بازیکنان در هفته های اخیر از جمله پل پوگبا، آنخل دی ماریا و ووچیک شزنی و دچار آسیب دیدگی عضلانی شده اند. آلگری در این رابطه گفت: "مصدومیت عضلانی بازیکنان یوونتوس سر و صدای زیادی ایجاد می کند. دی ماریا یک هفته و شاید 10 روز از میادین دور خواهد بود و یا حتی ممکن است زودتر برگردد. همچنین من نمی توانم در مورد مینیسک پوگبا یا آسیب دیدگی شانه وستون مک کنی کاری انجام دهم. مشکل شزنی نیز قابل حل است.

ماتیا پرین قابل اعتماد بوده و البته مصدومیت بازیکنان نیز بخشی از فصل فوتبال است. ما نگران نیستم و ما با انرژی فراوان کار می کنیم. سه بازی مهم انجام دادیم و همه اعضای تیم احساس خوبی دارند. ما باید بی سر و صدا کار کنیم تا فرم خود را بهتر کرده و هر لحظه قدمی به سمت جلو برداریم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد