Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این همایش شرکت آروا با مدیریت محمد امین مصلایی به عنوان برند برتر سال در حوزه ابزار معرفی گردید.

شرکت آروا از سال ۱۳۹۳ با هدف کارآفرینی و نقش آفرینی در رونق اقتصادی در ایران عزیز پا به عرصه ابزار آلات گذاشت و تمرکز خود را بر روی تولید و توزیع ابزارهایی بسیار با کیفیت، با بهترین نوع خدمت رسانی در زمینه پاسخگویی به مشتریان و مشاوره رایگان در سراسر کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند آروا با موفقیت در تولید بهترین و به روز ترین اینورتر های جوشکاری تولید داخل کشور، آقای اینورتر شد و توانست با تکیه بر دانش و تلاش جوانان ایرانی ابزارهای خانگی و صنعتی متنوعی را به میزان قابل توجهی به بازار ابزار عرضه کند و رضایتمندی زیادی را در بین مصرف کنندگان به دست آورد. کیفیت محصولات آروا افزایش روز افزون داشته و انتخاب این برند به عنوان برند شایسته، تصدیقی در برآورده کردن مناسب نیازهای مشتریان است. یکی از مهم ترین خدماتی که امین مصلائی همیشه متذکر شده و در راستای آن گام برداشته ارائه خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان محترم محصولات آروا می باشد. او با پیمودن مسیری پر پیچ و خم برای تأمین نیاز بازار ابزار توانست لوح زرین برند برتر در این حوزه را دریافت نماید.

از محصولات شرکت آروا می توان به موارد مختلفی مانند انواع دستگاه جوش، دریل بتن کن، دریل و پیچ گوشتی های شارژی و برقی، فرزهای آهنگری و سنگبری، مینی فرزهای دیمردار و... اشاره کرد. این ابزارها در مشاغل و صنایع مختلفی مانند جوشکاری، مبل سازی، ساختمان سازی، آهنگری، باغبانی، نجاری و... کاربرد دارند.

در شرایط کنونی که تحریم ها بسیاری از مشاغل را با مشکل تهیه ابزار و قطعات آن ها روبرو کرده است؛ آروا تلاش خود را کرده تا بتواند انواعی از محصولات و قطعات خود را در اختیار تمامی اقشار جامعه حتی آنان که در دورترین نقاط کشور هستند قرار دهد. با نفوذ چشمگیر ابزارآلات ایرانی می توان گفت موفق ترین برند در حوزه ابزار، آروا بوده است که توانسته به خوبی نظر مساعد مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید.

مستقر شدن نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آروا در استان های مختلف با هدف بهبود خدمت رسانی به علاقمندان به ابزارآلات خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی است. ارسال اینورتر جایگزین در مواردی که دستگاه های جوش با مشکل مواجه شده است، اقدامی نو آورانه در کشور محسوب می شود که آروا برای خدمت به مشتریان خود در نظر گرفته است.

تأمین قطعات و تضمین خدمات از الزامات برند آروا به شمار می رود که همین امر موجب موفقیت های هر ساله آروا شده است. محمد امین مصلائی پور، مدیر عامل آروا با تأکید بر اینکه پاسخگویی به مشتریان و جلب رضایت همگی این عزیزان بسیار اهمیت دارد؛ همواره در تلاش بوده و هست تا بتواند ارتباط تمامی مصرف کنندگان را با واحدهای مورد نیازشان در شرکت آروا به ساده ترین شکل، ممکن سازد. به همین منظور روش های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان در اختیار عموم قرار داده است تا بدون در نظر گرفتن هیچ معیاری، تمامی مخاطب های آروا بهترین خدمات را دریافت نمایند. راه های ارتباط با برند آروا شامل سایت آروا تولز، صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین شماره تماس ۰۲۱۶۱۶۷۲ هستند. لازم است بدانید که دسترسی مشتریان به کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد تا مشکلات مخاطبان به بهترین نحو ممکن رسیدگی شوند.

کد خبر 1664612

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شرکت آروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان