Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این نامه به این شرح است:

بسمه تعالی

به استحضار می‌رساند با توجه به شرایط بحرانی آب در همدان که به معضل و دغدغه‌ای همگانی مبدل گشته است شاهد ترک فعل و عدم توزیع عادلانه و تبعیض آمیز آب در مناطق مختلف شهر همدان می‌باشیم که موجب نارضایتی گسترده مردم، خصوصاً مردم مظلوم حاشیه شهر شده است و شایان ذکر است عدم برنامه ریزی در جیره بندی آب توسط مدیران ارشد استانی که از اوایل فصل تابستان باید صورت می‌پذیرفت خود مهر تأییدی بر سو مدیریت بحران آب در شهر همدان می‌باشد؛ فلذا مستدعی است و انتظار می‌رود که حضرتعالی به عنوان مدعی العموم و دادستان همدان در این شرایط اسفناک در عدم مدیریت صحیح بحران آب شهر همدان توسط مدیران، ورود نموده و از توزیع نا عادلانه ی آب شرب جلوگیری کرده با خاطیان ترک فعل و سو مدیریت، برخورد جدی نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد چراغی
دبیر قرارگاه مطالبه گری و گفتمان سازی شهید همدانی
بسیج دانشجویی استان همدان

کد خبر 5569046

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان همدان بسیج دانشجویی همدان قطعی آب بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است