Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:43:33 GMT

قلی‌زاده در جمع ۱۱ مرد اصلی شارلروا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۵۸۳۰

قلی‌زاده در جمع ۱۱ مرد اصلی شارلروا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده را در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه اِلیندوس آرنا مقابل تیم رده چهاردهمی زولته وارگم قرار خواهد گرفت.

علی قلی‌زاده که در دو مسابقه ابتدایی فصل به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شد، در دو مسابقه اخیر شارلروا حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت و امروز هم مقابل زولته وارگم در جمع ۱۱ بازیکن ابتدایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی شارلروا که در هفته اول ژوپیر لیگ بلژیک یک گل مقابل یوپن به ثمر رسانده و پس از آن موفق به انجام این کار نشده بود، امیدوار است در دیدار امروز با زولته وارگم دوباره گلزنی کند.

تیم فوتبال شارلروا با دو شکست و دو پیروزی در چهار دیدار اخیرش ۶ امتیازی و تیم هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است که در صورت برتری مقابل زولته وارگم صعود سه تا چهار پله‌ای را تجربه می‌کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ بلژیک زولته وارگم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را برخلاف دو بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سکولو به مصاف بوآویشتا رده چهاردهمی رفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، امروز هم توانستند به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و مقابل بوآویشتا متوقف شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در روزی که بوآویشتا یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک در زمین حریف خود رضایت داد تا 33 امتیازی شود و از سقوط مستقیم از لیگ برتر پرتغال نجات پیدا کند و در رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور ثابت، امروز مقابل بوآویشتا در دقیقه 75 وارد زمین شد تا هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • بیداری انسانی در جهان در حال گسترش است
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!