Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز خبرنگار، امروز یکشنبه (30مردادماه) نشست صمیمانه ای با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نشست که با حضور «حمید برومند» قائم مقام دبیر شورایعالی و «حسن خانلری» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله حسین (ع)، از مساعدت و همراهی خبرنگاران در طی یکسال گذشته تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست با تقدیر از تلاشگران عرصه خبر و خبر رسانی گفت: روز خبرنگار، فرصت مناسبی است برای بزرگداشت تلاشگران حوزه خبر و رسانه؛ امروز وظیفه خطیری بر عهده خبرنگاران است تا همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل رسانه ای خود را به کار گیرند و در جهت پیشرفت و ارتقا کشور استفاده کنند.
حمید برومند، مثبت شدن تراز تجاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را دستاورد مهم دبیرخانه شورایعالی در سال جدید دانست و اظهار داشت: مناطق آزاد در هر دو موضوع صادرات و واردات عملکرد بهینه تری داشته اند و رشد صادرات به مراتب بیش از واردات بوده است. با تحلیل عملکرد تجارت خارجی در یکساله ابتدایی دولت سیزدهم، تراز تجارت خارجی مناطق آزاد مثبت 39 میلیون دلار محاسبه می شود که این امر نشان دهنده تثبیت مسیر افزایش صادرات و مدیریت بهینه واردات در این مناطق است.
برومند افزود: عموم اقدامات دبیرخانه شورایعالی مناطق در این مدت، متمرکز بر رفع چالش های فعالین اقتصادی و اقدامات توسعه ای به منظور بهبود محیط کسب و کار در این مناطق بوده است.
در ادامه این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گفت: با گذر از ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) قدردان همراهی و همکاری شما عزیزان در پیشبرد اهداف دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان های مناطق آزاد هستیم.
حسن خانلری افزود: ما خبرنگاران را یک همکار دلسوز می دانیم، خبرنگاران چشم بینای سازمان ها هستند.

گفتنی است؛ خبرنگاران حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را جهت تعامل بیشتر و موثرتر با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان های مناطق آزاد ارائه دادند.
 

انتهای پیام/ آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه دولت رشد روابط عمومی و امور بین الملل واردات دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور