Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، یکصد و پانزدهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهرکرد در خصوص«مشکل بحران کم‌آبی مرکز استان» با حضور مسلم صادقی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان و نادر چراغپور مدیر منابع آب شهرستان شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد تشکیل شد.

در این جلسه اعضای شورا حل مشکلات قطعی آب در شهرکرد را مطالبه کردند و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مدیران وزرات نیرو به مشکلات مرکز استان چهارمحال و بختیاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشاالله ایزدی در این جلسه گفت: کارشناسان در سال‌های اخیر در حوزه آب بارها هشدار داده‌اند که شهرکرد منابع آب پایدار ندارد اما متاسفانه چندین سال است که آب شرب مردم با مشکل مواجهه است وبرای رفع موانع اقدام جدی انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهرکرد خطاب به مهمانان جلسه ادامه داد: امروز مردم پایتخت تامین نزدیک به ١١ درصد آب ایران از خوردن آب شرب محروم‌اند، چه جوابی دارید؟ چرا مرکز استان باید در چنین شرایطی قرار بگیرد؟

ایزدی با بیان اینکه مرکز استان حتی یک تصفیه خانه استاندارد ندارد، اظهار داشت: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند که یکبار سوالات مردم این است چرا برنامه و استراتژی مشخصی در حوزه آب شرب مردم ندارید؟

وی با بیان اینکه آب پایدار برای مردم شهرکرد تامین کنید، ادامه داد: برای انجام این مهم از پیشنهادات و راهکارهای نمایندگان مردم در پارلمان شهری استفاده و برای تسهیل در امور آب شرب مردم، از کارشناسان متخصص، کارآمد و باتدبیر دعوت به همکاری کنید.

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: فضای سبز شهرکرد در حال نابودی است چه کسی پاسخگو است؟

ایزدی ادامه داد: ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرکرد برای اجرای پروژه‌های شهری در کنار شما هستیم و خواهیم بود شما نیز دست به دست هم دهید و با وحدت‌نظر مطالبات مردم را پاسخگو باشید.

46

کد خبر 1664619

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شوراهای شهر شهرکرد شورای اسلامی شهرکرد مرکز استان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه جلسه کمیته نظارتی در این منطقه با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در این جلسه مطرح شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در بعضی مواقع ملاقات و گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با اعضای شورای اسلامی شهر با دشواری یا تأخیر همراه است، در کمیته نظارتی که هر ماه در منطقه برگزار می‌شود، امکان دیدار و گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با اعضای شورای اسلامی شهر فراهم می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین جلساتی ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی موضوعاتی است تا مشکلات شهروندان حل‌وفصل شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که در کمیته نظارتی حضور دارند، گفت: با برنامه‌ریزی برای آینده و تخصیص بودجه، مشکلاتی که از سوی شهروندان در این منطقه مطرح می‌شود، اقدامات تأثیرگذار خواهد بود.

کارگر تصریح کرد: با توجه به دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات شهروندان در این منطقه، مراجعه شهروندان بسیار کاهش یافته است و این موضوع نشان از اثرگذاری ارتباط مردمی بین مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در جلسات مشکلات شهروندان به همت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رفع می‌شود، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همواره یاری‌دهنده مردم منطقه ۵ بوده‌اند و معضلات شهری شهروندان را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گزارش ایمنا، در اولین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان (مجید نادرالاصلی، سیدامیر سامع و ابوالفضل قربانی) ضمن تکریم و قدردانی از مدیر و رؤسای ادارات و کارکنان منطقه ۵ و دریافت نظرات و پیشنهادهای آن‌ها و جلسه بررسی مسائل منطقه برای آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها، چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه، از موارد مطرح شده بود.

کد خبر 749086

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟