Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بهار اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرداری سده لنجان طی یک سال گذشته در دستور کار بوده است، اظهار داشت: در ادامه اقدامات صورت گرفته هفته گذشته آئین کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، نماینده مردم لنجان در مجلس، امام جمعه لنجان و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دهه ولایت نیز در این شهر ۱۵۰ میلیارد ریال پروژه اجرایی شده است، افزود: در مجموع ارزش ریالی پروژه‌های اجرایی شده و پروژه‌های در دستور کار، ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه توزیع عادلانه خدمات را در شهر سده لنجان در دستور کار داریم، اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که آهنگ هماهنگ پروژه‌های عمرانی در همه نقاط شهر می‌تواند ضمن ارتقای کیفیت زندگی شهروندان امید را در جامعه تقویت کند.

بودجه ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری سده لنجان

وی با بیان اینکه مسقف کردن گلزار شهدای سده لنجان نیز در دستور کار شهرداری است، ابراز داشت: این پروژه جز مطالبات مردمی و به ویژه خانواده شهدا است که بودجه آن تأمین و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهبازی در ادامه در خصوص بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری سده لنجان تصریح کرد: این بودجه ۶۰ میلیارد تومان مصوب شده که امیدواریم نوید بخش اتفاقات خوب در این شهر باشد.

کد خبر 5569079

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری حمید شهبازی پروژه های عمرانی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم شهرداری سده لنجان دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج از افتتاح ایستگاه شهید سلطانی متروی این کلانشهر در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، خلیل کوزه کنانی اظهار کرد: به طور معمول ساخت یک ایستگاه مترو بین ۳۰ تا ۳۲ ماه زمان می‌برد، اما ما در سازمان حمل‌ونقل ریلی کرج موفق شدیم با حمایت‌های استانداری، شورای شهر و شهردار رکورد ساخت ایستگاه را بشکنیم به نحوی که ایستگاه شهید سلطانی ظرف حدود ۲۲ ماه احداث شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون خط جنوبی ریل‌گذاری شده است، افزود: ایستگاه را با انجام تست گرم قطار افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج درباره تامین ناوگان مورد نیاز مترو خاطرنشان کرد: در این زمینه بسیار پیگیر هستیم، هم‌اکنون یک قطار موجود است و برای تامین و دریافت قطار دوم از طریق شرکت واگن‌سازی تهران، پیگیری‌های مستمری انجام داده شده است.

کوزه‌کنانی اضافه کرد: برای این منظور قطعاتی نیاز است که به دلیل وجود تحریم‌ها هنوز موفق به تامین آن‌ها نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تامین قطار با دولت است سهم امسال کرج از واگن‌های در اختیار دولت را ۱۳۰ دستگاه عنوان و اضافه کرد: در اوراق سال ۱۴۰۳ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است و در تلاش هستیم تا بتوانیم موضوع تامین قطار را از داخل شهر کرج انجام دهیم، به نحوی که در بودجه امسال شهرداری ردیف بودجه برای قطار مترو دیده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج تصریح کرد:همه شهر و سیستم مدیریتی آن به پیشرفت هرچه سریعتر این پروژه کمک می‌کنند، در کنار این اقدامات با شرکت‌های سازنده چین نیز جلسات مجازی برگزار کرده‌ایم اما هدف ما استفاده از ظرفیت‌های داخلی ست.

کوزه‌کنانی گفت: پس از تامین قطار دوم باید به سرعت قطارهای سوم و چهارم را وارد ناوگان کنیم، چراکه برای مردمی که از ایستگاه تهران به کرج می‌آیند و قصد ورود به داخل شهر را دارند باید به فاصله هر ۱۰ دقیقه یک قطار فعال داشته باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری استانداری و شهرداری تهران، موضوع قطار اجاره‌ای را تا زمان رسیدن به استانداردهای مورد نیاز، مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 749395

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد