Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@14:06:46 GMT

تمدید گذرنامه در مرز برای مراسم اربعین امکان پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۰۸۶

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در پایان نشست کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، افزود: یکی از کمیته‌های فعال ستاد مرکزی اربعین، کمیته فرهنگی است که جمع گسترده‌ای از فرهیختگان در آن حضور دارند. برنامه های این کمیته استفاده از ظرفیت های هنری، تهیه کتاب و مقاله پیش از مراسم و همچنین همایش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی در خصوص گذرنامه هم گفت: در رابطه با برگه تردد با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم اما کار تمدید گذرنامه در مرزها، با توجه به شلوغی آن، امکان پذیر نیست و باید نسبت به تمدید آن پیش از رسیدن به مرز اقدام کنند.
وی با توجه دادن زایران اربعین حسینی(ع) برای ایجاد آمادگی در مواجهه با موج گرمای هوا، اظهار کرد: البته پیش بینی مه‌پاش شده و همه موکب‌ها باید خنک کننده داشته باشند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: اتاق مخصوص برای گرمازدگان و آب یخ برای کمک به آنها، پیش بینی شده است.
 وحیدی درباره واکسن کرونا هم تصریح کرد: زائران اربعین، دز یادآور را در صورتی که ۶ ماه از دریافت آخرین واکسن‌شان گذشته است، تزریق کنند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بنابر روایت فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903195

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است