Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در راستای شناسه دار کردن موکب ها و در صورت تشکیل پرونده در مدت دو تا سه هفته ،مجوز تشکل های مردمی برای موکب داران در استان صادر می شود. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدرضا طالبی عصر امروز  با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مسئولین ستادهای اربعین استان اظهار داشت: مسئولان و خادمین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باید زمینه ها را به بهترین نحو آماده کنندتا زائرین با کمترین مشقت و زحمت در اجتماع عظیم اربعین حسینی حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه کاری، جلوه ها و آثار اجتماع بزرگ اربعین حسینی که شما در مواکب به عنوان خادمین حضرت اباعبد الله الحسین (ع) انجام می دهید، کاری بسیار بزرگ و ارزشمنداست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر این که اجتماع عظیم اربعین حسینی همبستگی خاصی را بین ملت های دنیا از مذاهب و حتی ادیان مختلف به دنبال دارد، متذکر شد: فرد به دور از تعلق‌های دنیوی، حواشی سیاسی، حزب، گروه، جریان، قوم و قبیله و فقط به نیت زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) و با ذهنی معطوف به مسائل اعتقادی در مراسم اربعین حسینی حضور می یابد.

وی افزود: اعمال قدرت معنوی و اخلاقی این اجتماع بزرگ از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا در طول مسیر با گفتن اذکار مختلف حال و هوای معنوی خاصی حاکم بوده بنابراین جسم، جان، فکر و اندیشه همه دنبال موضوعات اعتقادی است و این روحیه در بازگشت به کشور تا مدت ها در روند زندگی فرد تأثیرات مثبت فراوانی را به همراه خواهد داشت.

طالبی تصریح کرد: یکی از آثار شرکت در اجتماع عظیم اربعین حسینی کمال بخشی و اصلاح تربیت نسل جوان می باشد زیرا افرادی که برای پیاده روی می روند عمدتاً جوانان هستند که با قلب پاک و صاف خود پا در این میدان می گذارند و خود را برای یکسال آتی با این حرکت بیمه می‌نمایند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی افزود:  نهادینه شدن ایثار و از خود گذشتگی نیز از آثار شرکت در این حماسه معنوی است که جلوه های آن برای همگان مشهود است.

وی تصریح کرد: موضوع تقویت هویت دینی در خانواده ها نیز از آثار حضور در این اجتماع معنوی است زیرا با عنایت به اینکه عمده زائرین، خانواده ها هستند لذا این حضور می تواند با عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آثار فراوانی را به دنبال داشته باشد.

موکب محبین‌الائمه(ع) الیگودرز| بوسه بر پای زائران اربعین در کربلا/ خدمت‌رسانی به محرومان لرستان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ 43 موکب در عراق راه‌اندازی می‌شود زمینه آشنایی نسل جوان با سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در موکب‌های اربعین فراهم شود

طالبی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها بر موضوع جهاد تبیین تأکید و آن را به عنوان فریضه‌ای قطعی و فوری معرفی فرموده‌اند؛  بنابراین موکب داران با توجه به استقرار مدت زمان طولانی در اربعین حسینی و با توجه به خیل زیاد زوار، در خصوص موضوعات آموزه‌های دینی، اسلامی، انقلابی، توفیقات نظام اسلامی در عرصه های داخلی و چه بین المللی جهاد تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: موکب داران باید به خود ببالند که خداوند این توفیق را به آنها داده تا بتوانند خادم ابا عبد الله الحسین و زوار ایشان باشند.

وی افزود: در راستای شناسه دار کردن موکب‌ها و در صورت تشکیل پرونده در مدت دو تا سه هفته مجوز تشکل‌های مردمی برای موکب داران صادر شود.

انتهای پیام/250/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اربعین حسینی معاون سیاسی موکب داران موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی علومی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی علومی رمان‌نویس، پژوهشگر، اسطوره‌شناس و طنزنویس روز گذشته یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در بم شهر زادگاهش دار فانی را وداع گفت.

از آثار او می‌توان به رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات و... اشاره کرد.

علومی متولد ۱۳۴۰ بود و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود.رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیدهٔ سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برندهٔ سی سال رمان طنز ایران شد.

از محمدعلی علومی آثار پژوهشی متعددی در حوزه‌های مختلف ادبیات باقی مانده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903304

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • محمدعلی علومی درگذشت
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی