Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:12:56 GMT

پای مرغ لرستان در مسیر صادرات به قرقیزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۲۲۴

پای مرغ لرستان در مسیر صادرات به قرقیزستان

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از صادرات پای مرغ استان به قرقیزستان خبر داد.

مصطفی زبردست، اظهار کرد: ۶۵ تن پای مرغ فرآوری و بسته‌بندی شده در یکی از مراکز بسته‌بندی پای مرغ استان لرستان به کشور قرقیزستان صادر شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و کسب کد IR توسط یک مرکز داخل استان زمینه صادرات پای مرغ از لرستان به کشور قرقیزستان بعد از رعایت کلیه اقدامات و الزامات بهداشتی کشور مبدأ جمهوری اسلامی ایران به کشور متقاضی قرقیزستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی لرستان یکی از سیاست‌های این اداره‌کل را تسریع در روند صادرات در خصوص کلیه مواد خام دامی تولیدی در استان به سایر کشورهای منطقه عنوان کرد و افزود: این اقدام علاوه بر تقویت و حمایت از مشاغل استان سبب ارزآوری حداکثری و حضور پررنگ استان لرستان در بازارهای جهانی خواهد شد.

زبردست اضافه کرد: علاوه بر پای مرغ، خوراک ‌ماهیان از دیگر فرآورده‌های تولیدی لرستان است که به سایر کشورها صادر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمهوری اسلامی ایران صادرات قرقيزستان لرستان مرغ پای مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری، در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور که به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور، وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با صدور مجوز زیست محیطی بهره برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

در این جلسه پس از توضیحات استاندار خراسان شمالی مناطق چهارگانه محیط زیست مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست کشور قرار گرفت.

کد خبر 750195

دیگر خبرها

  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • فیلم| کامیون بستنی در قرقیزستان ۲۹ کودک را زیر گرفت
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۲۹ کودک را زیرگرفت
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۱۸ کودک را زیرگرفت (فیلم)
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد