Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به رسالت نهاد روابط عمومی، تقویت این جایگاه برای تحقق اهداف ضروری است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری باید برای تقویت جایگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی در استان ورود یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت کار روابط عمومی، نباید به عنوان جایگاه حاشیه ای دیده شود بلکه کاملا باید رسمیت داشته باشد و ارتقای آن در ساختار سازمانی  پیگیری شود.

وی گفت: در شرایط فعلی، هدف دشمن برای مایوس کردن مردم معطوف شده است و حرکت روابط عمومی می تواند برای مقابله با آن و همچنین برای جهاد تبیین و امیدبخشی به مردم  موثر باشد.

استاندار خراسان شمالی افزود: به عنوان نمونه، در بحث عادلانه ساری یارانه ها نقش روابط عمومی ها برای تبیین این طرح و ارتباط با مردم بسیار حیاتی بود که در این زمینه موفق عمل کردند.

حسین نژاد امیدبخشی را از رسالت های مورد تاکید خواند و افزود: اگر حرکتی را نتوانیم درست برای مردم تبیین کنیم ممکن است دلسردی به گونه ای غالب شود که تمام زحمات چندین ساله یک نهاد از بین برود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت افزود: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید اطلاع‌رسانی خوبی از خدمات دولت داشته باشند و به اطلاع رسانی و امیدآفرینی به مردم کمک کنند.

ناهیدی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: در طلیعه هفته دولت انعکاس عملکرد دستگاه های دولتی ضروری است و تلاشهایی که به طور جهادی در دستگاه ها انجام شده باید اطلاع رسانی شود.

وی افزود: روابط عمومی حلقه واسط بین مردم و مدیران بوده و در انعکاس سیمای خدمت، موثر است، کار مسئولان روابط عمومی دوسویه است و از یک سو بلندگو و سخنگوی دستگاه و از سوی دیگر  شنوای نیازها و انتظارات مردم هستند.

ناهیدی ادامه داد: از مردم بودن، در کنار مردم بودن و برای مردم بودن از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است و با اطلاع رسانی و امیدآفرینی مردم احساس می کنند که در کنار آنها هستید و برای مردم کار می کنید که باید در این زمینه موثر عمل شود.

در این نشست همچنین امیر نجاتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ایراد سخنانی در خصوص هفته دفاع مقدس پرداخت.

انتهای خبر

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار روابط عمومي هفته دولت استانی اجتماعی خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی خراسان شمالی روابط عمومی اطلاع رسانی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود