Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حیدری در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه اجرای این تعداد طرح در حالت عادی چهار ماه طول می‌کشید، اما در مدت ۱۰ روز با تلاش جهادی انجام شد، گفت: در حال حاضر آب شرب در شهرکرد و دیگر شهر‌ها و روستا‌های در مسیر خط انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد در وضعیت پایدار قرار دارد و در تمامی نقاط شهر آب وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احتمال دارد که در برخی مجتمع‌های مسکونی مرتفع، فشار آب با افت همراه باشد که این موضوع نیز طی روز‌های آینده برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید

تاسیسات زیرساختی تامین آب شرب در شهرکرد نامناسب است

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از صبوری و همراهی مردم شهرکرد، تصریح کرد: مردم در مدت ۱۰ روز گذشته با سختی بسیاری روبرو شدند، اما صبوری کردند و از سوی دیگر قدردان همراهی کشاورزان به واسطه در اختیار گذاشتن چاه‌های کشاورزی خود هستیم.

حیدری با بیان اینکه برای اجرای چهار خط پدافندی انتقال آب به شهرکرد ۱۰ روز تلاش شبانه‌روزی در سه شیفت کاری از سوی متخصصان بومی و سایر استان‌های کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: این در حالیست که در حالت عادی باید چهار ماه زمان برای اجرای این خطوط اختصاص داده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: انتقال آب از تصفیه‌خانه سامان، اجرای طرح‌های عمان سامانی و فدک و انتقال آب از چاه‌های کشاورزی و لوله‌گذاری به متراژ قابل توجه از جمله خطوط پدافندی انتقال آب به شهرکرد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از کاهش کدورت چشمه کوهرنگ خبر داد و گفت: میزان کدورت آب چشمه به ۲۰ NTU رسیده که با توجه به نصب تجهیزات رفع کدورت و فیلتر‌های سرامیکی ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب چشمه تصفیه و به شهرکرد انتقال داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب چشمه کوهرنگ انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | فوران چشمه آب در دل سنگ های ایلام

آفتاب‌‌نیوز :

فیلمی از جاری شدن چشمه آب در دل سنگ های سراب دره شهر را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم | فوران چشمه آب در دل سنگ های ایلام
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت