Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با وضعیت ایمنی جاده اهواز_خرمشهر، اظهار کرد: از آنجایی که این جاده دو طرفه است اغلب افرادی که این جاده را برای تردد انتخاب کرده‌اند فکر می‌کنند ایمنی ندارد.

وی با بیان اینکه جاده اهواز-خرمشهر به طور تقریبی از  الزامات ایمنی برخوردار است، افزود: اکنون نیز در این مسیر خط کشی،  تابلوی علائم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام و بحث دو بانده شدن آن نیز مطرح است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر دوبانده شدن بخشی از جاده اهواز به سمت خرمشهر حدوداً به طول پنج کیلومتر آغاز شده و در حال انجام شدن است.

دولتشاهی با تاکید بر اینکه دوبانده شدن 100 کیلومتر این جاده زمانبر است و ممکن است چهار تا پنج سال دیگر طول بکشد، عنوان کرد: چنانچه این مسیر دوبانده شد پس از آن باید به ارتقاء  ایمنی جاده پرداخت.

وی افزود: با توجه به شرایط مسیر، رانندگان و مسافران  باید سرعت خود را بر اساس جاده، حرکت و ساعت آن تنظیم کنند تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

دولتشاهی گفت: چنانچه رانندگان قوانین و مقررات رانندگی را در طول مسیر رعایت کنند این مسیر مشکل خاصی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به ترانزیتی بودن جاده و تردد ماشین‌های سنگین از آن، آیا تمهیداتی برای منع تردد آن‌ها در ایام اربعین اندیشیده شده است، بیان کرد: به راهور فراجا پیشنهاد داده شده به صورت مقطعی تردد کامیون‌ها در ایام اربعین از جاده اهواز_ آبادان صورت بگیرد.

دولتشاهی با بیان اینکه تردد کامیون‌ها از این جاده آنطور که فکر می‌کنیم  ترافیک را سنگین نمی‌کنند، افزود: قرار است بحث تراتزیتی جاده در ایام اربعین کلا‌ً تعطیل شود ضمن اینکه  پیشنهاد دادیم تردد ماشین‌های سنگین در ایام اربعین در مجموع یک هفته(چند روز قبل و بعد از اربعین) از این جاده ممنوع شود.

وی در رابطه با جاده عبدالخان به سمت بستان، گفت: حدود پنج کیلومتر این جاده مشکل داشت که روکش آسفالت و خط کشی آن در حال انجام است.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان مسیر تردد کامیون ایام اربعین جاده اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود

فردا هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته کار و کارگر میز خدمت در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

مدیران ادارات کار، تامین اجتماعی و شهرداری در این میز خدمت حضور خواهند داشت. 

زمان برگزاری میز خدمت پیش از آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه