Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمد وکیلی» پس از پایان بازی نوجوانان ایران برابر هند و صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتیم، رسیده و راهی فینال نوجوانان آسیا شدیم.

 وی افزود: هند رقیب سرسختی برای ما بود، آنها به جز بازی با ژاپن همه حریفان را را شکست داده بوده و رقیب دست و پا بسته‌ای نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی والیبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: ما در تمام فاکتورها بهتر از حریف بودیم. بچه‌های ما برایشان فرقی نداشت که با چه تیمی روبه‌رو می‌شوند و می‌خواستند برنده شوند.

وکیلی اضافه کرد: بازی ایران و ژاپن، نبرد دو تیم قدرتمند آسیاست؛ دو تیمی که توانایی‌های خاص خودشان را دارند. یک تیم در عقب زمین و کارهای توپ‌گیری تبحر دارد و دیگری که ما باشیم روی توپ قوی‌تر هستیم.

وی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد از نقاط قوت‌مان نهایت بهره را ببریم. فینال شرایط خاص خودش را دارد. نباید بازیکنان را در این سن تحت فشار قرار داد و به طور حتم وقتی خوب بازی کنید به مدال طلا هم می‌رسید.

سرمربی والیبال نوجوانان ایران افزود: ما قول داده‌ایم نسل خوبی را در والیبال تربیت کنیم؛ نسلی که بتواند سرویس پرشی زده و بهترین عملکرد را داشته باشد.

برچسب‌ها محمد وکیلی والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد وکیلی والیبال لیگ برتر والیبال محمد وکیلی والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد