Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لیدز یونایتد در الاند رود روزی کابوس‌وار برای چلسی رقم زد.
به گزارش آریا، لیدز یونایتد و چلسی در چارچوب بازی های هفته سوم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان با نتیجه 3-0 پیروز این دیدار شد. این اولین باری بود که چلسی تحت هدایت توماس توخل در همان نیمه اول دو گل دریافت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز با اشتباه مندی روی گل اول لیدز یونایتد آغاز و با اخراج کالیدو کولیبالی روز بد چلسی تکمیل شد.
ترکیب ابتدایی دو تیم:
لیدز یونایتد: ملیه | کریستنسن، کخ، یورنته، استرویک | روکا، آدامز | جیمز، آرونسون، هریسون | رودریگو
چلسی: مندی | جیمز، کولیبالی، سیلوا | لوفتوس چیک، گالاگر، جورجینیو، کوکوریا | استرلینگ، مانت | هاورتس
آبی های لندن که هفته گذشته در دقیقه 95 پیروزی در دربی را در مقابل تاتنهام از دست داده بودند، امروز نمایش ضعیفی مقابل لیدز در الندرود ارائه داده و با سه گل در این مسابقه مغلوب شدند. چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان اولین دقیقه رحیم استرلینگ با حرکتی تکنیکی و عرضی در مرکز محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه لیدز به بیرون رفت.
دقایقی بعد و روی پاس آدامز بود که جک هریسون در سمت چپ و در محوطه جریمه چلسی موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه این تیم داشت، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار ادوارد مندی قرار گرفت. در دقیقه 22 این کای هاورتز بود که با پاس دقیق خود میسون مونت را صاحب توپ کرد و این ستاره انگلیسی در گوشه محوطه لیدز شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با واکنش مسلیر همراه شد.
اما در دقیقه 33 لیدزیونایتد به شکل عجیبی به گل اول دست یافت. پاس رو به عقب تیاگو سیلوا به ادوارد مندی رسید، اما دروازه بان سنگالی چلسی اینقدر در دفع کردن توپ تعلل کرد که آرونسون توانست توپ را از او بگیرد و به راحتی دروازه حریف را باز کند. بازیکنان چلسی تمرکز خود را از دست داده بودند و دروازه این تیم در دقیقه 37 برای دومین بار باز شد. این بار ارسال هریسون با ضربه سر رودریگو به گوشه دروازه همراه شد و لیدز به سرعت توانست برتری خود را دو برابر کند.
در اواخر نیمه اول و روی حرکت روبن لوفتوس چک بود که مارک کوکوریا در سمت چپ صاحب توپ شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-2 لیدز به اتمام رسید. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم چلسی موقعیت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما ضربه لوفتوس چک به بازیکنان لیدز برخورد کرد و در ریباند مسلیر به زیبایی در مقابل کانر گنگر ایستادگی کرد و این فرصت از دست رفت.
در دقیقه 57 این کانر گنگر در سمت چپ محوطه لیدز به تنهایی قصد داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه این بازیکن به روکا برخورد کرد و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد لیدز موفق به زدن گل سوم شد. ضربه سر رودریگو در مرکز محوطه، در مقابل دروازه به هریسون رسید و او به راحتی و با ضربه دقیق توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.
در دقیقه 82 هاورتز می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند، اما ضربه او در میانه راه به حکیم زیاش برخورد کرد. لحظاتی بعد کالیدو کولیبالی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا عصر تلخ چلسی تکمیل شده و این تیم با سه گل در خانه لیدز مغلوب شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیدز چلسی توخل لیدز یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال