Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان :سعی شد با تشکیل  منظم جلسات ستاد تسهیل برنامه ریزی منسجم برای بازگشت واحد های تولیدی انجام بشود ؛ در این ایام ۲۱۹ واحد راکد را به چرخه تولید برگردانده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، استاندار اصفهان یکشنبه سی ام مرداد ماه درجمع اصحاب رسانه اظهار داشت : تاکنون سیزده سفر شهرستانی داشته ایم که قریب بر ۳۷۷ مصوب در این سفرهای یک روزه داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این سفرها دستگاه های اداری استان  مسائل ومشکلات شهرستان های مختلف را مروری انجام می دهند.

وی بابیان اینکه در مصوبات ؛ در بحث های زیر بنایی، مسکن آموزش پرورش،فرهنگی ورزشی ، راه بهداشت رفاهی تصمیم گیری انجام گرفته ، و به ترتیب درحال انجام است ، بعضی مصوبات تمام شده و بعضی درحال انجام است و در ادامه  مسیر همه مصوبات به سرانجام می‌ رسد .

 وی خاطر نشان کرد : از دیگر حوزه هایی که ما به آن  توجه کردیم ، حوزه اقتصادی  است لازم به ذکر است شرایطی که استان و دولت را رئیس جمهور تحویل گرفت که شرایط ناگواری بود و در استان خودمان داشته ایم که بنگاه های اقتصادی که فعالیتش متوقف شده بود ۰

 مرتضوی اظهار داشت :سعی شد با تشکیل  منظم جلسات ستاد تسهیل برنامه ریزی منسجم برای بازگشت این واحد ها انجام بشود ؛دراین ایام ۲۱۹ واحد راکد را به چرخه تولید برگردانده ایم، هرهفته چندین جلسه تشکیل شد که حاصل آن ۱۳۹۶ مصوبه لازم‌الاجرا در امور بانکی و غیر بانکی بود و۹۵۰ واحد تولیدی و کشاورزی رفع گرفتاری شده که ۲۱۹ راکد شده بودند و توقف داشتن که بابت بازگرداندن این واحد ها  حدود ۶۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است ۰

  وی افزود : نزدیک ۷۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از رونق تولید تبصره ۱۸ درقالب سرمایه در گردش پرداخت شده ؛ تلاش کردیم رویکرد ایجادی و توسعه ای در حوزه استفاده از ظرفیت بانکی  را در استان تقویت بکنیم جلسات متعددی با شورای هماهنگ بانک ها  برای اینکه این تغییر رویکرد اتفاق بیفتد داشتیم و نزدیک ۱۷۳۰ کسب کار خرد کار خانگی و کسب و کار‌ روستایی مورد حمایت قرار گرفته است

استاندار اصفهان با بیان اینکه : نزدیک به ۱۶۰۰‌ میلیارتومان تسهیلات بانکی داده شد. طبق گزارشی که حوزه اقتصادی داده ، حدود۲۷۰۰ اشتغال دراین بخش ایجاد شده است ، بعضی از پروژه های پیشران استان ما با جلساتی که با رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور  داشته ایم  ؛ هرهفته ما شاهد تعداد جلسات متعددی هستیم که  بعضی به ۷ یا ۸ جلسه در سطح ملی برای پیگیری  مسائل استان میرسد بعضی از این کار ها هم  که در این دوره اتفاق افتاد جز شاهکار ها بود و تشکر میکنم از شهرداری بخش معاونت عمرانی راه وشهرسازی بنیاد مسکن  که  کمک کردن گره های چندین ساله باز شود  مشکلات زمینهای  علی آباد وکلنگان حل و تعیین تکلیف گردد. 

وی در این خصوص افزود : که  سالها  این مسئله حل  نشده مانده بود و برای مردم آن منطقه با تصمیم های اتخاذ شده مشکلات حل شد و ۱۰۰۰ خانواده در آنجا  بعد ۴۷سال روی آرامش را دیدند .

 استاندار اصفهان با اشاره به اینکه طرح شهر کاشان را ما بعد از ۱۰سال ابلاغ  کردیم و برای ساماندهی  ساخت وساز درحاشیه شهر رضا چند جلسه سنگین گذاشته شد وتصمیم گیری هایی صورت گرفت  با اصلاح طرح تفصیلی  ساخت وساز  خارج از محدوده نداشته باشیم  ۰

استاندار اصفهان افزود : درحوزه مدارس و نوسازی مدارس هم تلاش های زیادی شد.

وی اظهار داشت : رویکرد این است که آموزش پرورش به سمت  توسعه آموزش های فنی حرفه ای برود ما در شورای آموزش پرورش استان با یک برنامه منظم جلسات تشکیل بشودوبنده تاکنون در همه جلسات حضور داشتم و در این خصوص سعی کردیم یک رویکرد  کاملا تصمیم گیری و عملیاتی را داشته باشیم و با پشتیبانی خیرین مدرسه ساز در یک فقره ۳۲ واحد فنی حرفه ای مورد حمایت قرار گرفت که ۴۰۰میلیار تومان قرارداد بین خیرین امضا شد ۰

او با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت عددهای خوبی را در مصوبات سفر  قرار گرفت ، که قریب بر ۹۰۰ میلیارد در این حوزه مصوب شد که بتونیم بخش هایی از این مصوبات که زمین مانده ومدارس نیمه تمام که خیر سهم خود را انجام داده و دولت باید سهم خودش را انجام می‌داده ،  را به سرانجام برسانیم ۰

 مرتضوی ادامه داد که : قریب به ۲۰۰۰ کلاس درس استاندار سازی شد ، شرایط گرمایشی مناسب براش فراهم شد ؛ ساخت و تکمیل طرح آموزشی دراستان شروع شد و بعضی آماد‌تحویل است  که تعدادی درپایان شهریور و تعدادی در بهمن ماه به سرانجام میرسد۰

در بخش راه  درسفر رئیس جمهور به استان اصفهان بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد در حوزه راه وشهرسازی  مصوبه داشتن که  ۲۷ قرارداد را راه وشهرسازی منعقد کرده  و ۱۹۳ کیلومتر پروژه راه سازی جدید به استان اضافه می‌شود.

دربحث نهضت ملی  مسکن ‌ سهم استان ما براورد شده که ۲۰۳هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۵۰۰۰۰ واحد مسکونی  را باید برنامه ریزی بکنیم .

استاندار اصفهان در این خصوص گفت؛ به این معنانیست که سالی ۵۰هزار واحد افتتاح بکنیم قطعا  یک واحد تو یک سال به سرانجام نمیرسد بلکه  برنامه ریزی این است که  سهم استان را به نتیجه برسانیم  .

 وی افزود :در ثبت نامی که انجام شده بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر  ثبت نام کردند و در پالایشی که انجام شده عدد بین ۱۳۰ تا۱۴۰ هزار ثبت نامی شرایط استفاده از این طرح را داشته اند ۰

تقریبا ۷۰ درصد زمین ها تعیین تکلیف شده و۲۰هزار واحد هم پروانه اش صادر شده و در ابتدا شروع هستند۰

مرتضوی با اشاره به شرایط بافت های فرسوده گفت : تلاش شده که یک نگاه متواضع به بحث باز آفرینی شهری داشته باشیم  و ما طرح را جامع ببینیم نگاه به آموزشی فضا سبز شبکه های خدماتی این منطقه دربحث پروژه های آب رسانی کار های متعددی را ما انجام دادیم.

وی اظهار داشت : طرح جامع که رئیس جمهور درسفر ریاست صحبت کردن قبل از سفر ما با دستور خود ایشان دربهمن ماه ۱جلسه ودراسفند۲جلسه وقبل از صفر هم۳جلسه خدمت ایشون بودیم تایید کردند۰

وی افزود: که با سرعت بیشتری این پروژه پیش برود وزارت نیرو کمک هایی به این موضوع کرد وکار جلو رفت وطرح جامع آب مراحل نهایی را طی کرده ودردستور اجرا قرار گرفته؛ما برای بحث آبرسانی آب شرب به استان اصفهان  اطلاع رسانی نمیکنیم سیاست ما این بوده که دراین حوزه کم تر حرف بزنیم وبیشتر عمل کنیم .

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان استاندار اصفهان برنامه ریزی رئیس جمهور داشته ایم قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر