Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:54:30 GMT

قیمت فروش تخمه هندوانه خام سیاه شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۶۰۲

قیمت فروش تخمه هندوانه خام سیاه شیراز

میوه هندوانه درون گوشت خود دارای یکسری تخمه های سیاه رنگی است که اکثر افراد آن را چیز زائد و بیهوده می پندارند و از این رو آن را در هنگام خوردن گرفته و به دور می ریزند غافل از اینکه این تخمه های هندوانه چقدر مفید و خواص بی نظیر برای بدن انسان دارد.

از تخمه هندوانه به شیوه های مختلفی می شود استفاده نمود برای نمونه می توان آن را از گوشت هندوانه جدا کرده و به مدت چند ساعت خیس کرده و بعد صبر نمایید تا جوانه زده و آن را به وسیله گرمای خورشید یا مایکروویو خشک نموده تا از جوانه این محصول بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می توان از تخمه هندوانه دمنوش درست نمود و یا از تخم آن بوسیله دستگاه روغن گیری، روغن تولید نمود همه این موارد تنها جزء کوچکی از روشهای مصرفی تخم هندوانه می باشد.

بهتر است بدانید که طبع تخمه هندوانه سرد می باشد و مصرف آن به افراد سرد مزاج توصیه نمی شود در خوردن تخمه هندوانه بو داده و قیمت تخمه هندوانه خام  زیاده روی نکنید چرا که علاوه بر خاصیتهای خوبی که برای بدن دارد می تواند سبب چاقی هم شود و از آنجا که تخمه هندوانه بو داده حاوی مقداری نمک است مصرف آن در افراد با بیماریهای قلبی و عروق، میانسال پیشنهاد نمی شود.

اگر شما عزیزان قصد خرید تخمه هندوانه را بصورت عمده با قیمت مناسب را دارید می توانید به وب سایت فروش ما مراجعه تا همکاران ما در این بخش بصورت آنلاین شما را در امر خریدی بهتر یاری رسانند امید است که تجربه خرید خوبی را برایتان به ارمغان بیاوریم همچنین می توانید فرم همکاری را پر نموده تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نماییم.

تخمه هندوانه شوشتر

ما در بسیاری از مواقع برای پذیرایی از میهمانها از از تخمه هندوانه استفاده می نماییم که در شهر شوشتر تولید می شود و بسیار برای گذراندن وقت در دورهمی ها استفاده می کنند.

تخمه های هندوانه تولید شده در شوشتر را می توان با قیمت ارزان تهیه نمود، تخمه های هندوانه در اشکال مختلف تهیه شده و در بازارهای مختلف عرضه می شوند.

و تخمه هندوانه از جمله نمونه محصولات کشاورزی تولید در فروش تخمه هندوانه شیراز می باشد، این مناطق عرضه کننده بهترین تخمه های هندوانه به بازارهای مختلف مصرف کننده هستند.

همان طور که می دانید تخمه هندوانه و تخمه آفتابگردان به دلایل مختلفی برای مصارف آجیلی مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است و تخمه های هندوانه را به روشهای زیادی طعم دار می کنند تا برای مصرف کنندگان مختلف این محصول مناسب باشد.

بسیاری از افراد تخمه هندوانه را به صورت خام خرید می نمایند، این افراد از خرید این نوع تخمه هندوانه اهداف مختلفی دارند، هر چند تخمه هندوانه به صورت خام نیز مصرف می شود، اما نوعی ماده اولیه برای تولید دیگر انواع تخمه های هندوانه می باشد، تنوع در تخمه هندوانه برای رضایت مصرف کنندگان آن لازم و ضروری است.

تخمه هندوانه تلخ

شاید اگر به شما گفته شود که بعضی از مغزی جاتی مثل بادام هندی وجود دارند که می توانند خواص درمانی و دارویی داشته باشند باور نکنید و برای تان تعجب آور باشد اما با این حال تخمه هندوانه تلخ از چنین خصوصیتی برخوردار است و برای مصارف درمانی از مزایا و کابردهای بسیار زیادی برخوردار است.

مصرف زیاد آن می تواند برای بدن بسیار خطرناک باشد چرا که غشای روده و معده نسبت به این ترکیب واکنش شیمایی نشان می دهند به همین منظور مصرف تخمه هندوانه سیاه باید کاملا با احتیاط انجام شود اما می پردازیم به خواص و مزایای این گیاه پرفایده با ما همراه باشید.

در واقع این دانه روغنی از میوه ای به نام هندوانه ابوجهل بدست می آید که ظاهری شبیه به هندوانه دارد اما از آن کوچکتر می باشد و بیشتر در مناطق جنوبی ایران پرورش داده می شود این مویه زمانی که با حالت تکامل و رسیده خود می رسد رنگی زرد رنگ به خود می گیرد و البته بویی تند و مزه ای تلخ و زننده دارد که این امر به دلیل وجود مقادیر بسیار بالایی از کوکوربیتاسین در آنها می باشد.

خواص تخمه هندوانه تلخ برای دیابت: از دلایل اصلی که منجر به شناخته شدن و معروف شدن این گیاه و همچنین تخمه آن شده است این است که برای کاهش قند خون بسیار موثر و مفید واقع شده است در واقع تحقیقات بسیار زیادی که در خصوص این دانه روغنی شده است نشان می دهد که توانسته است به طور موثر و چشمگیری به تنظیم قندخون و همچنین ترشح انسولین پرداخته و مانع از ابتلا به دیابت شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال رپرتاژ آگهی محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال تخمه های هندوانه تخمه هندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • اهمیت این ویتامین برای سلامتی قلب
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز