Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:01:01 GMT

۵۰۵ نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۶۹۷

۵۰۵ نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان شیخی شامگاه یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران غرب مازندران با اشاره به داشتن ۱۰۰ عضو در انجمن صنفی روزنامه نگاران غرب استان اظهار داشت: در دوره کنونی خانه مطبوعات شش عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات هستند و شهرستان چالوس از مناطق ویژه مطبوعات به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزنامه‌ها و سایت‌های خبری متعددی در منطقه فعال هستند، یکی از مشکلات کنونی را عدم پاسخگویی مسئولان بیان کرد و افزود: ۵۰۵ عضو در خانه مطبوعات فعالیت می‌کنند و از نظر تعداد روزنامه‌ها چهارمین استان کشور هستیم.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه چالوس نیز با اشاره به اینکه بزرگترین پیام عاشوراییان فساد ستیزی و اصلاح امور بوده است، افزود: اصلاح، امر به معروف و نهی از منکر پیام عاشوراییان بوده است.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی و انتقال فرهنگ و پیام عاشورا از درس‌های دیگر کربلا و عاشورا است، افزود: همان گونه مولای ما امام حسین (ع) ظالم ستیز و فساد ستیز بود، خبرنگاران نیز باید دنبال فسادستیزی و ظلم ستیزی باشند و به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان مازندران دارای فرزندانی در عرصه خبر هستند که در ظلم ستیزی و فسادستیزی به مولایشات اقتدا کرده‌اند و در تحمل سختی‌ها و مشکلات به حضرت زینب (س) اقتدا کرده‌اند.

عبدالله کیاکجوری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس نیز با اشاره به رسالت مهم خبرنگار اظهار داشت: ذوق و استعداد درونی، سرعت و حق محوری و حق گویی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در جنگ حق وباطل قرار داریم، افزود: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم هستند و باید اصحاب رسانه کمک کنند تا حربه‌ها و هجمه‌ها علیه نظام مقدس اسلامی از بین رود و نابود شود.

حجت الاسلام یزدانی دادستان چالوس نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند و باید در میدان باشند، افزود: تضییع حقوق عامه و رفتارهای خودسرانه عده‌ای، چالوس را به شهر بی قانون مبدل کرده است و خبرنگاران باید مدیران را به چالش بکشند.

وی با عنوان اینکه مدیری نداند در زیرمجموعه چه و چگونه می‌گذرد، مجموعه‌ای درهم ریخته را ایجاد می‌کند، افزود: اگر دخل وتصرفات در حوزه چالوس را به چالش نکشیم مسئله ساز است و متأسفانه زیرپاگذاشتن قانون در چالوس به قانون تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: برای آنکه چالوس شهر قانونمدار شود خبرنگاران باید در میدان حرف اول را بزنند.

کد خبر 5569136

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مطبوعات اصحاب رسانه چالوس بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • چالوس دوبار لرزید