Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم می‌توانند از بازی فردا برای شروع روند خوب خود استفاده کنند اما همان طور که مشخص است، هیچ یک از آن‌ها در حال حاضر در بهترین فرم خود به سر نمی‌برند. 

نخستین دربی شمال غرب انگلستان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ از راه رسید. 

اطلاعات بازی منچستریونایتد و لیورپول روز و تاریخ برگزاری: دوشنبه ۲۲ آگوست ۲۰۲۲ / ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت: ۲۳:۳۰ ورزشگاه: اولدترافورد تورنمنت: هفته سوم لیگ برتر داور: مایکل اولیور  نشست خبری مربیان اریک تن هاخ: نمی‌توانم در مورد کاسمیرو چیزی بگویم؛ تنها کریستیانو رونالدو مقصر نیست

یورگن کلوپ: ترجیح می‌دادم وقتی با منچستریونایتد بازی کنیم که 5-0 برنده شده باشند

شرح وضعیت منچستریونایتد و لیورپول

فصل ۲۳-۲۰۲۲ برای هیچ یک از دو تیم مطابق انتظار آغاز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد منچستریونایتد، آن‌ها عملا تغییری را نسبت به روزهای پایانی فصل قبل نشان نداده‌اند تا اریک تن هاخ به خوبی از وسعت مأموریتی که به او سپرده شده است، مطلع شود. شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات هم با مشکلات مشابهی مواجه بوده‌اند و بار دیگر فعالیت اصلی خود را با شتابزدگی در روزهای پایانی پنجره پیش می‌برند. آن‌ها پس از شکست ۴-۰ بازی قبل برابر برنتفورد، حالا باید برای غرور خود بجنگند؛ هر چند که احتمالا با اعتراضات برنامه‌ریزی شده علیه خانواده گلیزر، آن حمایت همیشگی را از سوی هواداران خود به همراه نخواهند داشت. 

لیورپول هنوز تساوی با فولام تازه‌ لیگ برتری شده را هضم نکرده بود که تساوی با کریستال پالاس، آن‌ها را در وضعیت دشوارتری قرار داد. در شرایط نرمال، لغزش‌های این چنینی ابتدای فصل حتی از جانب بهترین تیم‌های دنیا قابل درک است ولی در لیگی که سطح رقابت در آن به اندازه لیگ برتر بالاست، همین امتیازها هستند که در نهایت قهرمان را تعیین می‌کنند. از سوی دیگر مصدومان پر شمار تیم و کارت قرمز غیر ضروری نونیز، دردسرهای یورگن کلوپ را دو چندان کرده است. باید دید آیا آن‌ها می‌توانند با تکیه بر رکورد خوب سالیان اخیر برابر شیاطین سرخ، شرایط را به سود خود برگردانند یا خیر. 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد و لیورپول

منچستریونایتد: دخیا، مالاسیا، مارتینز، مگوایر، دالو، فرد، اریکسن، فرناندز، سانچو، رشفورد و رونالدو

لیورپول: آلیسون، الکساندر آرنولد، فن دایک، گومز، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، الیوت، صلاح، دیاز و فیرمینو

غایبان منچستریونایتد و لیورپول

منچستریونایتد: ویکتور لیندلوف و فاکوندو پلیستری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم میزبان نیستند و این در حالی است که آنتونی مارسیال هم به تازگی پس از هفته‌ها غیبت به تمرینات برگشته است

لیورپول: تیاگو، دیوگو ژوتا، ابراهیم کوناته، جوئل ماتیپ، کالوین رمزی، کرتیس جونز و الکس اوکسلید چمبرلین لیست بلندبالای مصدومان لیورپول را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که روبرتو فیرمینو، نبی کیتا و کلهر هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند. داروین نونیز هم اولین مورد از محرومیت سه جلسه‌ای خود را در این بازی پشت سر خواهد گذاشت

رویارویی‌‌های اخیر منچستریونایتد و لیورپول

نکات آماری منچستریونایتد و لیورپول لیورپول در ۲۱ بازی لیگ برتری اخیرش شکست نخورده است منچستریونایتد هر ۴ بازی اخیرش در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته است منچستریونایتد طی ۱۲ مصاف لیگ برتری اخیرش با لیورپول فقط ۱ بار برنده شده است (۶ تساوی و ۵ شکست) لیورپول به دنبال این است تا برای اولین‌بار پس از ژانویه ۲۰۰۲، چهار برد لیگ برتری پیاپی مقابل یونایتد را جشن بگیرد. آن‌ها همچنین این فرصت را دارند تا برای اولین بار در تاریخ، سه برد پیاپی خارج از خانه را در مسابقات لیگ مقابل شیاطین سرخ کسب کنند برای اولین بار شاهد این هستیم که وقتی این دو تیم در بالاترین سطح فوتبال انگلیس به مصاف هم می‌روند، در مسابقات قبلی فصل هیچ بردی به نام‌شان ثبت نشده است منچستریونایتد تنها سه بار در تاریخ خودش، فصل را با سه باخت شروع کرده است: ۳۱-۱۹۳۰، ۷۳-۱۹۷۲ و ۸۷-۱۹۸۶ پیش بینی هو اسکورد از منچستریونایتد و لیورپول

منچستریونایتد ۰ لیورپول ۳

اخبار داغ 

مهدی طارمی همچنان بلای جان اسپورتینگ لیسبون حمله‌ بهروز رهبری فرد به یحیی گل محمدی؛ ولگردی بازیکنان پرسپولیس قابل تحمل نیست! هواداران آرسنال خطاب به هواداران بورنموث: همراه با منچستریونایتد به چمپیونشیپ سقوط می کنید آنتوان گریزمان از مدل موی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستریونایتد و لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید

اریک تن هاخ می‌گوید یکی از دلایلی که منچستریونایتد به سبک آژاکس، تیم قبلی او بازی نمی‌کند فقدان بازیکنی چون دی یونگ در این تیم است.

طرفداری | باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، در آستانه تابستان پیش‌رو، شاهد تغییرات گسترده در لیست بازیکنان خود خواهد بود. در این بین، فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی این تیم، یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی او زیاد است.

دی یونگ که مورد توجه باشگاه‌های متعددی قرار دارد، به دلیل افزایش دستمزد تدریجی در قراردادش، از نظر مالی نیز به یک چالش برای بارسلونا تبدیل شده است. دستمزد او در فصل آینده به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد که سابقه همکاری با دی یونگ در آژاکس را دارد، معتقد است که این هافبک می‌تواند به خوبی در سبک بازی او جا بگیرد.

علاقه منچستریونایتد به دی یونگ زیاد است

در سال ۲۰۲۲، منچستریونایتد به دنبال جذب فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا بود. این علاقه با ورود اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد که سابقه مربیگری دی یونگ در آژاکس را داشت، تشدید شد. با وجود تلاش‌های منچستریونایتد، دی یونگ در آن زمان تمایلی به ترک بارسلونا نشان نداد. با این حال، انتظار می‌رود شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات پیش رو بار دیگر برای جذب این هافبک 26 ساله اقدام کنند. اظهارات اخیر تن هاخ نیز نشان می‌دهد که او همچنان علاقه‌مند به جذب دی یونگ است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در مصاحبه با گری نویل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا عملکرد منچستریونایتد با فلسفه فوتبالی تن هاخ در آژاکس همخوانی ندارد، او کمبود بازیکنانی با مشخصات خاص، به ویژه ستاره سابق خود، فرنکی دی یونگ را دلیل این امر عنوان کرد.

[دی یونگ] نمونه بارز بازیکنی است که برای بازی به سبک آژاکس به او نیاز دارید!

منچستریونایتد فصل سختی را پشت سر گذاشته است، اما با توجه به حمایت مالی و علاقه دیرینه آنها به دی یونگ، انتقال این هافبک را نمی‌توان رد کرد. با این حال، فرنکی علاقه‌مندانی همچون  بایرن مونیخ هم دارد که این تیم‌ها می‌توانند تابستان داغی را برای انتقال این هافبک هلندی از بارسا رقم بزنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود