Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بیات مختاری روز یکشنبه در آیین آغاز این طرح اظهار داشت: این نمایشگاه با نام ایده آرا، به عنوان نخستین رویداد در حوزه یادشده، برای حمایت از ایده ها و نوآوری های سربازان این فرماندهی و سربازان آموزشی آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه (ع) سبزوار برپا شده و ایجاد مشارکت اجتماعی در مسیر تولید و ارتقای بوم کارآفرینی، توانمندسازی سربازان در حین خدمت و همچنین پرورش و  جذب سربازان مستعد پیشرفت در زمینه ایده پردازی خلاق که منجر به تولید و اشتغال زایی در جامعه باشد، از دیگر اهداف تشکیل آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در این نمایشگاه از تمام گروه های سربازی که طرح ایده های نو، کسب و کارهای نوپا یا طرح های اولیه کارشناسی شده مستعد پیشرفت را به دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی ارایه داده اند، دعوت شده تا نسبت به ارائه ایده، طرح کسب و کار یا محصول خود به بازدید کنندگان و مراکز علمی اقدام نمایند.
سرهنگ بیات مختاری افزود: مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری، سازماندهی و پشتیبانی علمی، تخصصی و پرورش ایده های برتر سربازان را در این رویداد بر عهده دارد و خدمات علمی و مشاوره ای مطلوبی را به سربازان ایده پرداز و کارآفرین ارائه می دهد.
نمایشگاه ایده آرا در محل آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه سبزوار برای نخستین بار در حوزه کشف استعدادهای سربازان برپا شده است که تیم های شرکت کننده از مشوق های لازم از سوی فراجا و دستگاههای اجرایی و سامانه بانکی شهرستان بهره مند می شوند.
آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) سبزوار حدود ۲ هزار نفر را زیر پوشش آموزشی‌ دارد. 
شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ایده پردازان سبزوار سرباز دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایده پردازان سبزوار سرباز ایده پردازان سبزوار سرباز دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه کردستان در نشست معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته کار و کارگر، آموزش های فنی و حرفه ای را مقدمه‌ای برای مهارت آموزی و توانمندی سازی جوانان برای ایجاد اشتغال خواند و اظهار کرد: با گذراندن این دوره ها و تلاش و همت شبانه روزی، زمینه اشتغال در جامعه فراهم خواهد شد.

پیشکاری آموزش و مهارت آموزی کارگران را نیز از مهمترین اولویت های وزارت کار و لازم وضروری عنوان کرد و با بیان اینکه این آموزش ها موجب مهارت آموزی و ارتقای سطح علمی در کارگران به ویژه کارگران ساختمانی خواهد شد، اظهار داشت: با آموزش و مهارت آموزی کارگران، شاهد کاهش حوادث کارگری و جلو گیری از آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه مهارت آموزی و تربیت نیروی کار حرفه‌ای و ماهر موجب ایجاد اشتغال پایدار در کشور می شود، خواستار آموزش بیشتر کارگران ساختمانی در بحث ایمنی و حفاظت فردی شد و گفت: ایمنی نقش موثری در دستیابی به ارتقاء سطح سلامت کارگران در جامعه دارد.

رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات این وزارتخانه هستند و مدیران تابعه وزارت کار در کردستان توانسته اند با همدلی و هماهنگی مقدمات رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

پیشکاری عملکرد ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را رضایت بخش خواند و گفت: خوشبختانه ادارات تابعه وزارت کار در کردستان شبانه روزی در راستای خدمت رسانی به جامعه مخاطب تلاش کرده و تعامل بسیار خوبی با هم و سایر ادارات در استان دارند که این خود نقطه عطفی برای پیشبرد سیاست های دولت مردمی و وزارت کار در کردستان است.

کد خبر 6092571

دیگر خبرها

  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان