Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر یکشنبه در بازدید از مرکز رویان جهاد دانشگاهی شهرستان اردبیل اظهار کرد: تاکنون یک هزار میلیارد ریال برای تجهیز مرکز رویان اردبیل اختصاص یافته است تا روند خدمات‌دهی در این مرکز به شکل مناسب انجام شود.

وی به موفقیت بیش از ۲ هزار ۷۰۰ اقدام به درمان ناباروری در مرکز رویان شهرستان اردبیل اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز برتر کشور محسوب می‌شود که در حوزه پژوهشی و خدمات دهی برای بیماران سرطانی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ نمونه بانک خون در این مرکز ذخیره شده است، افزود: این اقدام با هدف تحقق و پژوهش درمان بیماری‌های سرطانی انجام شده که بسیار حائز اهمیت نیز است.

اعتماد اعجازی بیان کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه مشاغل خانگی تحت نظر جهاد دانشگاهی اردبیل فعال هستند که اشتغالزایی قابل توجهی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر و شایسته مرکز ناباروری اردبیل و جهاد دانشگاهی افزود: تلاشمان بر این است که با تأمین اعتبارات و تجهیز مراکز خدمات دهی مناسبی در این مراکز ارائه شود.

کد خبر 5569156

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردبیل اردبیل ناباروری درمان ناباروری شهرستان اردبیل مهر جهاد دانشگاهی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا اردبیل روز خبرنگار دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان