Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی نونهالان کشورمان گفت: در نظر داریم با کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام به کشور برگردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهره خلج زاده سرمربی تیم ملی نونهالان کشورمان در گروه دختران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام، اظهار کرد: ما تمرینات خود را از ۱۵ مرداد شروع کردیم و می توان گفت بصورت عمومی تکواندوکاران در شرایط نسبتا خوبی بودند، ولی به لحاظ فنی برای حضور در این مسابقات مهم باید بیشتر کار می کردیم، در این شرایط کمبود وقت نیز مزید بر علت شد تا با جدیت بیشتری برنامه های خود را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم ملی نونهالان با اشاره به حضور چند تکواندوکار پس از کسب مدال در رقابت های قهرمانی جهان صوفیه در ترکیب تیم اعزامی به ویتنام گفت: قبل از هر چیز باید عنوان کنم کسب عنوان نایب قهرمانی جهان با آن شرایط کار بزرگی بود ولی هر 6 ملی پوشی که در رقابت های جهانی حاضر شدند در اردوی تیم ملی نونهالان حضور یافتند چراکه  نفرات دوم حاضر در تیم از نظر فنی و امتیازی تفاوت زیادی با نفرات اصلی داشتند.

خلج زاده در پایان در مورد رقبای ایران در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: کشورهای قدرتمندی مثل قزاقستان، ازبکستان، تایلند، چین تایپه و کره جنوبی با تیم کامل حضور دارند که در رده سنی پایه قوی هستند. به امید خدا قصد داریم  با بهترین نتیجه به وطن برگردیم.

 

رجلی: نیم نگاهی به قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا داریم


کوروش رجلی سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه پسران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام و شرایط ملی پوشان بیان کرد: بعد از پشت سر گذاشتن 3 مرحله اردوی آماده سازی در شهرهای کرج، شهریار و تهران، اعضای تیم در آستانه شروع مسابقات وضعیت خیلی خوبی دارند.

او با اشاره به قدرت رقبا در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم ها را  آنالیز کردیم و شناخت خوبی نسبت به رقبا داریم. کره جنوبی با نفرات جدیدی در این رویداد حاضر است و در میان رقیبان، مدال آوران رقابت های جهانی نیز دیده می شود. تیم های سرشناس آسیایی تیم دوم خود حاضر هستند اما برخی تیم ها با بازیکنان چهره شان پا به میدان می گذارند.

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: پیش بینی می کنم در این رویداد روی سکو برویم اما تمام تلاشمان بر این است قهرمان شویم. تیم ملی ایران در  گروه پسران در رقابت های نونهالان جهان در کشور بلغارستان؛ نایب قهرمان شدند و کار سخت است. طبعا با دید به موفقیت در رقابت های جهانی می خواهیم از سکوی آسیایی دفاع کنیم.

رجلی با اشاره به حضور قهرمانان جهان در ترکیب تیم ایران، اظهار کرد: از تیم جهانی 3 نفر را در ترکیب داریم و همگی در رقابت های انتخابی شرکت کردند. تیم یکدستی داریم و فکر می کنم مسابقات خوبی در پیش خواهیم داشت. در رقابت های قهرمانی جهان 60 تا 70 درصد مدال های جهانی میان کشورهای آسیایی تقسیم شد و مطمئنا کار آسانی نخواهیم داشت اما بازیکنان ما تلاش خود را می کنند تا به هدفی که مدنظر داریم، برسند.

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی نونهالان رقابت های قهرمانی آسیا رقابت های قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا