Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@21:30:01 GMT

پرواز‌ ترکیه به ایران تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۹۰۵

پرواز‌ ترکیه به ایران تعلیق شد

وزارت حمل و نقل ترکیه از تعلیق پرواز‌های خود به ایران و افغانستان در پی شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش فارس؛ به نوشته وبگاه «ترکیش پرس» بر اساس اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت؛ ترکیه روز یکشنبه پرواز‌های خطوط هوایی به ایران و افغانستان را در پی شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، پرواز‌های ترکیه از ترکیه به مقصد ایران و افغانستان به حالت تعلیق درآمده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که موارد ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه و بسیاری دیگر از کشور‌های جهان دوباره افزایش یافته است. آمار‌ها نشان می‌دهد که توجه مردم به استفاده از ماسک در اتوبوس و مترو، بسیار ناچیز است و شمار کمی از مردم ترکیه، به تزریق دوز‌های یادآور کرونا تمایل نشان داده اند.

به گزارش «آناتولی» بر اساس داده‌های هفتگی وزارت بهداشت ترکیه، طی یک هفته گذشته نتیجه آزمایش کرونای ۱۴۳ هزار و ۷۷۸ نفر مثبت شده و ۳۴۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در این گزارش تعداد بهبود یافتگان ۲۵۹ هزار نفر اعلام شده است تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۷۱ هزار نفر در ترکیه به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، بخش خطوط هوایی یکی از سخت‌ترین آسیب‌ها را دیده، زیرا کشور‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس، فعالیت‌های خود را تعطیل می‌کنند. از دسامبر گذشته که برای اولین بار در چین ظاهر شد، ویروس کرونا به دستکم ۱۸۸ کشور و منطقه سرایت کرده است. ایالات متحده، برزیل، هند و روسیه در حال حاضر بیشترین آسیب را در جهان دارند.

بر اساس آماری که توسط دانشگاه «جان هاپکینز» ایالات متحده جمع آوری شده است، این بیماری همه گیر تقریباً ۶۰۳۰۰۰ نفر را در سراسر جهان با تقریباً ۱۴.۴ میلیون مورد تأیید شده کشته است. بیش از ۸ میلیون نفر از این بیماری بهبود یافته‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرواز ترکیه به ایران ویروس کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا