Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:25:12 GMT

یک قدم تا خرید مهاجم خارجی جدید پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۹۵۹

یک قدم تا خرید مهاجم خارجی جدید پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از چند ساعت تا پایان زمان نقل و انتقالات باقی مانده، شرزود تمیروف به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و پس از مذاکره با مدیران باشگاه، رضایت نامه خود را گرفت.

نکته جالب اینکه او ظهر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و حدود ۷ ساعت در باشگاه حضور داشت و سرانجام در حوالی ساعت ۹ باشگاه را ترک کرد و البته جدایی‌اش ساعتی پیش به خبرنگاران مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمیروف در شرایطی از پرسپولیس جدا شد که روز گذشته در بازی دوستانه برای دقایقی به میدان رفت و در بازی با فولاد هم آخرین تعویض یحیی گل‌محمدی بود تا به این ترتیب دیدار با فولاد آخرین حضور او در ترکیب پرسپولیس باشد.

باتوجه به پر شدن سهمیه خارجی پرسپولیس، شرزود از لیست خط خورد تا مهاجم بعدی که از بین سه گزینه انتخاب خواهد شد، راه پرسپولیس را در پیش بگیرد. باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با شیخ دیاباته داشته و در تلاش است وی را به خدمت بگیرد.

شرزود تمیروف یک نیم فصل و یک پیش فصل در جمع سرخپوشان حضور داشت و با یک گل زده در دیدارهای رسمی، اردوی این تیم را ترک می‌کند.

باتوجه به اینکه تمیروف پیش از پایان نقل و انتقالات فسخ قرارداد کرده، امکان حضور در تیمهای لیگ برتر ایران را خواهد داشت.

تمیروف پس از ترک باشگاه پرسپولیس با تمجید از این تیم و هوادارانش گفت که قصد حضور در پیکان را ندارد اما ممکن است راهی تیم دیگری از ایران شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان