Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم رحیم زاده عصر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: سارقان شنبه شب با تخریب و سرقت تجهیزات ترانس و تابلو برق پمپ چاه و قطع  کابل های تامین کننده برق چاه آب شرب شهر صفی آباد، سبب خاموشی چاه و قطعی آب شرب از صبح یکشنبه شهر صفی آباد واقع در جنوب شرقی شهرستان اسفراین شدند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از صبح یکشنبه با شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت توزیع برق خراسان شمالی دستگاه ترانس برق برای نصب و راه اندازی چاه آب شرب شهر تامین شده در صورت وارد نشدن خسارت فنی به چاه تلاش می شود تا پایان شب آب شرب شهر صفی آباد وصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان اسفراین گفت: سارقان با تخریب و سرقت تجهیرات ترانس و تابلو های برقی چاه آب شرب شهر صفی آباد بیش ۳ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان خسارت وارد کردند.

شهر صفی آباد از توابع شهرستان اسفراین دارای حدود سه هزار مشترک آب شرب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب است.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها اسفراین سرقت آب و فاضلاب خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین سرقت آب و فاضلاب اسفراین سرقت آب و فاضلاب خراسان شمالی شهر صفی آباد آب و فاضلاب آب شرب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد