Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد خمینی از واریز یک ماه مستمری اضافه به حساب مددجویان براساس بعد خانوار در مناطق متأثر از سیل در ماه اخیر ، خبر داد.

چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا شهریورماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یارانه نقدی  مردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز  شد. مشخص نیست چه زمانی مشکل یارانه نقدی حل خواهد شد.​

مرتضی بختیاری با اشاره به پرداخت یک مرحله اضافه مستمری به حساب مددجویان متأثر از سیل، اظهار کرد: بنا به برنامه‌ریزی انجام شده و وعده‌ای که از قبل داده شده بود این مبلغ به حساب مددجویان واریز شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مستمری پرداختی به مددجویان برای خانوار یک نفره ۴۲۰ هزار تومان، دو نفره ۶۰۰ هزار تومان، سه نفره ۸۴۰ هزار تومان، چهارنفره یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و ۵ نفره یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است، گفت: مستمری مرداد ماه مددجویان کمیته امداد نیز روز گذشته به صورت متمرکز به حساب آنها واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در رابطه با رقم پرداختی مستمری به مددجویان متأثر از سیل در هفته‌های اخیر تصریح کرد: این مبلغ برای هر کدام از مددجویان متفاوت و بر اساس بعد خانوار واریز شده است.

وی در خصوص اجرای پویش اطعام و احسان حسینی گفت: این پویش نیز از ابتدای محرم امسال آغاز شده است و تا پایان صفر ادامه دارد و بنا بر آمار نخست در دهه اول محرم، مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

بختیاری درباره یارانه نقدی و  پویش اطعام و احسان حسینی گفت: براساس آمار در محرم و صفر سال قبل و در قالب "پویش اطعام و احسان حسینی" بیش از ۳۷ میلیون وعده گرم و یک میلیون و ۵۳۳ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد در پایان گفت: با توجه به استقبال خیرین و نیکوکاران در نیمه نخست محرم امسال، پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌ها و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه نقدی جدید یارانه نقدی کمیته امداد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران