Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جولائی در جلسه هماهنگی برگزاری اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال روستایی کردستان با عنوان جام پرچم گفت: مراحل ثبت نام اولیه تیم‌های شرکت کننده به پایان رسیده است و این مسابقات در مرحله بخش‌ها و روستا‌ها از اوایل شهریورماه آغاز به کار خواهد کرد.

او ادامه داد: تاکنون در مجموع حدود ۵۱۷ تیم در سراسر استان کردستان در سامانه اعلامی که به همین منظور مشخص شده است ثبت نام کرده اند که با توجه به نواقص مدارک ارائه شده احتمال ریزش محدود در این رقم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی یادآور شد: ۴۱۲ تیم در بخش آقایان و ۱۰۵ تیم در بخش بانوان در اولین دوره از رقابت‌های مینی فوتبال روستایی کشور با عنوان جام پرچم شرکت کرده اند که رده سنی شرکت کنندگان باید بالای ۱۵ سال باشد و دارا بودن بیمه ورزشی از شروط اساسی آن است.

مسئول ورزش و جوانان کردستان افرود: آیین افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین استانی و کشوری در اوایل شهریور ماه و همزمان با ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

 جولائی تصریح کرد: اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال روستایی کشور با عنوان جام پرچم در مراحل بخش، شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود و رویدادی است که می‌تواند شور و نشاط و توسعه خوبی را در میان جامعه ورزشی روستایی ایجاد کند چنانچه یکی از اهداف برگزاری این رقابت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز همین موضوع است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان به حضور گسترده جامعه ورزشی روستا‌های کردستان در اولین دوره مسابقات جام پرچم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیات‌های بومی محلی در شهرستان‌ها توانسته ایم تعداد زیادی از تیم‌های متقاضی در این دوره از رقابت‌ها را در سامانه ثبت نام کنیم و جامعه ورزشی روستا‌ها استقبال بسیار خوبی از این مسابقات داشته اند.

او تاکید کرد : برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این رویداد ورزشی در سطح استان باید تمامی مسئولین دولتی، شورا و دهیاری‌ها و به ویژه شهرداری‌ها دستگاه ورزش و جوانان استان را مورد حمایت قرار دهند و شاهد تعامل و همگرایی نهاد‌های مختلف در این راستا باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان سخنانش اظهار داشت: از سوی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی گسترش عدالت اجتماعی، هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری، تلاش در جهت افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در بین روستاییان و عشایر، رعایت اصل برابری جنسیتی در توزیع خدمات و امکانات در روستاها از اهداف برگزاری این مسابقات است.

جولایی به اهداف دیگر این مسابقات اشاره کرد و گفت: تشویق و ترغیب جامعه روستایی و عشایری به ورزش در جهت فراگیری مهارت و کسب تجربه، پرکردن اوقات فراغت جامعه روستایی به ویژه نوجوانان و جوانان روستایی و عشایر از طریق ورزش، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار ورزش، کشف استعداد‌های ورزشی بالقوه روستاییان و عشایر و سمت و سو دادن به آنها، تلاش در جهت افزایش شادابی و نشاط اجتماعی در بین روستاییان و عشایر و ایجاد انگیزه و علاقه مندی از طریق شناساندن ابعاد مختلف ورزش نیز از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت‌ها عنوان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات مینی فوتبال فوتبال روستایی رقابت های مینی فوتبال روستایی ورزش و جوانان اولین دوره رقابت ها جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی