Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی درخشش فرنگی‌کاران استان را در رقابت های قهرمانی جوانان جهان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در متن تبریک حمید بنی تمیم آمده است:

«یک بار دیگر دلاوری ها و رشادت های جوانان شایسته و لایق خوزستانی در رقابت های قهرمانی جهان بر همگان ثابت نمود که خواستن، توانستن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوانان غیور و پرتلاش استان خوزستان با کسب این افتخار ارزشمند در مسابقات کشتی فرنگی جهان که با قهرمانی تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، برگ زرینی از دفتر ورزش استان خوزستان را رقم زده و نوید آینده ای پربار را برای ورزش استان با حضور چنین جوانان پرشور و پرتلاشی ، دادند. 

اینجانب مراتب تشکر و سپاس خود را از دست اندراکاران ورزش و جوانان خوزستان ، جامعه کشتی و کلیه کسانی که در کسب این افتخار سهیم بودند ، اعلام می نمایم. موفق و پیروز باشید. 

به گزارش ایسنا در این دوره از رقابت ها که در بلغارستان برگزار شد ضمن قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ورزشکاران خوزستانی ها موفق شدند به ۳ مدال طلا و یک نشان برنز دست پیدا کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران