Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان گفت: ‌ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی شهرستان به منظور تسهیل در تردد روان زایران از سه راهی خور دورق، آغاز به‌کار کرد.

هادی حزباوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: هم اکنون عملیات خاکریزی، زیرسازی، بهسازی، نصب سرعتکاه، توسعه فضای سبز، تعمیر و بهسازی سرویسهای بهداشتی و کار شستشو برای استقرار مواکب اربعین حسینی در محل سه راهی خور دورق این شهرستان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کاهش ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین در مسیر جاده ماهشهر به آبادان و شادگان، پیاده روی اربعین واقع در این مسیر نیز از جاده ایمن و مناسب بهره مند خواهند شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی شادگان افزود: از آنجا که جمع کثیری از زایران اربعین حسینی هر ساله از مسیر جاده خور دورق راهی پایانه مرزی شلمچه می شوند، لذا ایمن سازی این جاده در کاهش سوانح رانندگی در این مسیر مهم و قابل توجه است.

حزباوی در پایان از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان برای خدمت رسانی به زایران اربعین حسینی در اربعین امسال خبر داد و اضافه کرد: کمیتههای تخصصی ستاد برگزاری مراسم محرم و صفر و پیاده روی اربعین در این شهرستان تشکیل شده همچنین اداره ها و نهادهای دولتی برای پشتیبانی و خدمات رسانی به زایران اربعین اعلام آمادگی کرده اند./انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شادگان عملیات خاکریزی بهسازی نصب توسعه فضای سبز تعمیر سرویس بهداشتی شستشو مواکب اربعین حسینی خور دورق طرح ترافیک نقلیه جاده ماهشهر آبادان ستاد زایران پایانه مرزی شلمچه سوانح رانندگی کمیته محرم خدمات آسفالت مرز شلمچه برنا خوزستان ستاد اربعین شادگان اربعین حسینی خور دورق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته، بارش باران بسیار خوب در شهرستان اردستان اتفاق افتاد و طبق آمار هواشناسی، میانگین بارش در سال آبی جاری، ۱۴۷ میلی‌متر بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در میانگین بارش شهرستان اردستان، نسبت به بلند مدت با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بودیم و جلسه مدیریت بحران در خصوص پیشگیری از خسارات برگزار و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه توجیه شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: به‌دنبال بارش زیاد باران در نقاط مختلف شهرستان، برخی از معابر و جاده‌ها دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که با حضور و رسیدگی مدیریت بحران مشکلات برطرف شده و مسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: دو نقطه از مسیرهای روستایی شهرستان اردستان در سیلاب قرار دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مسیرها نیز به‌زودی باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز خسارت دقیق مشخص نیست، ادامه داد: خسارت‌های وارد شده در بخش راه و جاده‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و ساختمان‌ها حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اضافه کرد: در این چند روز تمام دستگاه‌های شهرستان در آماده‌باش کامل بودند و باز هم اگر هشدار هواشناسی اعلام شود، آماده‌باش کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6089377

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند