Web Analytics Made Easy - Statcounter

​معاون توسعه ورزش بانوان وزارت وررش و جوانان از محدثه حسینی بانوی قهرمان جودوی ایران که در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با وجود شکستگی دست، با غیرت و رشادت به مبارزات ادامه داد، در بیمارستان ابن سینا عیادت کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛  دکتر مریم کاظمی پور یک شنبه شب با حضور در بیمارستان ابن سینای تهران از محدثه حسینی بانوی قهرمان جودوی ایران که در بازی های همبستگی کشورهای با وجودی مصدومیت و شکستگی دست با رشادت به مبارزات ادامه داد دقایقی قبل از اینکه راهی اتاق عمل شود، عیادت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش میر اسماعیلی رئیس ، بهاروند و گرائیلی نواب رئیس بانوان و آقایان ، صدیقه کعبی زاده دبیر فدراسیون جودو هم در این دیدار حضور داشتند .

 مریم کاظمی پور از غیرت و تعصب محدثه حسینی جودوکار ملی پوش ایران در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به نیکی نام برد و برای او آرزوی بهبودی و سلامتی کرد .

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که این بانوی ملی پوش با اراده جدی دوران نقاهت را هم سپری کرده و با بازیابی سلامتی خود ، مجددا در مسیر قهرمانی و افتخار آفرینی قرار گیرد .

در بخش مسابقات تیمی جودوی بانوان، محدثه حسینی نماینده وزن ۶۳-کیلوگرم تیم ملی بانوان در همان دیدار نخست مسابقات رده بندی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل حریف خود دچار شکستی از ناحیه ساعد دست چپ  شد، اما او حاضر نشد که از ادامه مسابقات انصراف دهد و با همان شرایط شکستگی دست در ترکیب تیم قرار گرفت و در دیدار مقابل تیم الجزایر نیز به روی تاتامی رفت. 

محدثه حسینی با مصدومیت شدیدی که از ناحیه ساعد دست چپ داشت به مبارزات خود ادامه داد و در دیدار با جودوکار الجزایری مصدومیت وی تشدید پیدا کرد و پس از پایان مسابقات بلافاصله اقدامات اولیه برای مداوای او آغاز شد. 

این عضو تیم ملی بانوان علی رغم مصدومیت تمام تلاش های خود را انجام داد و ‌مقابل حریف خود مبارزه کرد و پس از پایان این دیدار، وی همراه با مربیان تیم ملی و مصطفی کریمی سرپرست تیم ملی راهی بیمارستان شد تا مراحل درمان دست وی انجام شود.

در نهایت با تصمیم پزشکان دست محدثه حسینی آتل‌گیری و اقدامات اولیه انجام شده و ملی پوش کشورمان امروز‌ از بیمارستان قونیه ترخیص شود و معالجات را در تهران ادامه دهد.

 انتهای پیام // 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو ملی پوش وزارت ورزش و جوانان عیادت آرش میراسماعیلی شکستگی مریم کاظمی پور بازی های همبستگی کشورهای تیم ملی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!

خستگی سفر با اتوبوس قطعا از هواپیما بیشتر است و پرسپولیس در آستانه یک دیدار حساس، سفر زمینی را انتخاب کرده است.

طرفداری | پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی، فردا باید برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرد و این دیدار برای سرخ‌ها اهمیت بالایی دارد.

پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند در آستانه این دیدار حساس به اتوبوس به اراک سفر کنند که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی