Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:48:46 GMT

تریپیه: نمی‌خواستم دی‌بروینه را مصدوم کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۳۵۱

تریپیه: نمی‌خواستم دی‌بروینه را مصدوم کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تریپیه یکی از بهترین بازیکنان نیوکسل در دیدار مقابل سیتی بود. او گل سوم تیمش را روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند. بعد از این گل او خطایی روی کوین دی‌بروینه انجام داد و با کارت قرمز مستقیم جریمه شد ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور تصمیم خود را تغییر داد و کارت قرمز را به یک کارت زرد تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریپیه می‌گوید خطایی که روی ستاره بلژیکی سیتی انجام داد عمدی نبوده و بعد از بازی از او دلجویی کرده است.

در دقیقه 73 داور به کیه‌ران تریپیه کارت قرمز نشان داد تا نیوکسل را نگران کند. وقتی دی‌بروینه در میانه میدان صاحب توپ شد و حرکتش را آغاز کرد تریپیه خود را به او رساند و تکل او باعث شد ستاره بلژیکی سیتی به زمین بیفتد. داور بلافاصله به تریپیه کارت قرمز نشان داد ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR کارت قرمز به کارت زرد تبدیل شد تا گلزن نیوکسل در این بازی در میدان بماند.

تریپیه در پایان بازی درباره صحنه جنجالی خطایی که روی کوین دی‌بروینه انجام داد گفت:" من همه چیز را فدای تیمم می‌کنم و می‌خواهم همیشه برنده باشیم. ولی کسی نیستم که بخواهم بازیکنان دیگر را مصدوم کنم. بعد از بازی با کوین دی‌بروینه صحبت کردم. داور تصمیم خودش را عوض کرد و کارت قرمز را به کارت زرد تبدیل کرد.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره عملکرد خوب نیوکسل در این بازی گفت:" همینطور که قبل از بازی گفته بودم ما می‌خواستیم پا به پای سیتی پیش برویم و نشان بدهیم چیزی کم نداریم. معتقدم در طول مسابقه موفق شدیم به این هدف برسیم.

این نشان می‌دهد ما از ژانویه تا امروز چه راه طولانی‌ای را طی کردیم. ما در مدت زمانی کوتاه قدمهای خیلی بلندی برداشتیم تا به این شرایط برسیم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس دی بروینه کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏