Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@06:44:28 GMT

طرح مشاوره رایگان تا اربعین ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۷۱۰

طرح مشاوره رایگان تا اربعین ادامه می‌یابد

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح مشاوره رایگان در ایستگاه‌های پرتردد مترو تهران تا اربعین ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایران اکونومیست، وحید یامین‌پور در توئیتی خود ضمن اعلام این خبر افزود: «طرح "حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی" مشاوره رایگان خانواده و کودک‌ ونوجوان در ایستگاه‌های پر رفت و آمد مترو تهران چند هفته است، آغاز شده و تا اربعین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

به گفته وی همچنین تا کنون به حدود ۱۰ هزار مراجعه کننده خدمات مشاوره ارائه شده است.  

به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم ١٩ مرداد ماه از اجرای طرح مشاوره رایگان با عنوان «حال خوب زندگی در سایه مهر حسینی» خبر داده و گفته بود: این طرح همزمان با آغاز ماه محرم، به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی مترو تهران در ۱۴ ایستگاه مترو تهران آغاز شد.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مشاوره ، شهر تهران ، معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشاوره شهر تهران معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مشاوره رایگان ورزش و جوانان مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان