Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@18:48:44 GMT

برد پرگل بارسلونا با درخشش لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۷۹۷۸

برد پرگل بارسلونا با درخشش لواندوفسکی

در رقابت‌های فوتبال اسپانیا، بارسلونا در یک دیدار سخت مقابل سوسیداد به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته دوم لالیگا، بامداد امروز از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، بارسلونا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت و در یک بازی سخت، هیجانی و پر از استرس به برتری ۴ بر یک رسید.

در این مسابقه روبرت لواندوفسکی برای اولین بار برای بارسلونا گلزنی کرد و توانست دبل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های شاگردان ژاوی را لواندوفسکی ۱ ، ۶۸ ، دمبله ۶۶ و فاتی ۷۹ به ثمر رساندند و تک گل میزبان را الکساندر ایزاک در دقیقه ۶ به ثبت رسانید.

در این دیدار تراشتگن چند موقعیت خوب را از حریفان گرفت و نگذاشت تا سوسیداد در جو عالی آنوئتا مقابل بارسلونا به گل دست یابد. آنسو فاتی نیز بسیار عالی کار کرد و بسیار بهتر از فران تورس کار کرد. او یک گل زد و ۲ پاس گل داد تا در کنار لواندوفسکی به مرد اصلی میدان نام گیرد.

بارسلونا به اولین برد خود رسید و ۳ امتیازی شد تا به رده پنجم صعود کند.

در دیگر بازی لالیگا، ویارئال با ۲ گل در وندامتروپولیتانو اتلتیکومادرید را شکست داد تا به صدر جدول راه پیدا کند.  اکنون رئال مادرید با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴ در رده دوم جای دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بارسلونا لواندوفسکی دمبله رئال سوسیه داد آنسو فاتی لالیگا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • کمک بایرن به کین
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)