Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:08:57 GMT

فاتی ناجی بارسلونا؛ اولین برد ژاوی با تیم کهکشانی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۸۰۸۸

فاتی ناجی بارسلونا؛ اولین برد ژاوی با تیم کهکشانی

در ادامه بازی‌های هفته دوم لالیگا، بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا میهمان رئال سوسیه‌داد بود و میزبان باسکی خود را با نتیجه 4 بر یک شکست داد تا شروع ناامیدکننده‌اش در این رقابت‌ها را جبران کند.

بارسلونا خیلی زود و در همان نخستین دقیقه بازی توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسید. این اولین گل ستاره لهستانی جدید کاتالان‌ها برای این تیم در یک بازی رسمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری بارسا اما تنها پنج دقیقه دوام داشت، چرا که دروازه‌اش توسط ایزاک باز شد تا کار به تساوی کشیده شود.

تا دقیقه 66 بازی توپ دیگری از خط دروازه‌ها رد نشد و سرانجام عثمان دمبله موفق شد دومین گل را برای میهمان کاتالان بزند. دو دقیقه بعد هم لواندوفسکی دومین گل خود و سومین گل را برای بارسا زد تا خیال ژاوی هرناندس از بابت کسب اولین پیروزی در این فصل آسوده شود.

در نهایت آنسو فاتی کسی که پاس دو گل قبلی را داده بود، خود در نقش گلزن ظاهر شد و در دقیقه 79 چهارمین گل را هم برای بارسلونا زد. بارسلونا با این نتیجه چهار امتیازی شد و به رده پنجم جدول لالیگا صعود کرد. آبی‌و‌سفیدپوشان باسک هم با سه امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

امشب و بامداد فردا با برگزاری دو بازی دیگر هفته دوم لالیگا به پایان می‌رسد که در بازی اول از ساعت 22:30 دوشنبه شب الچه پذیرای آلمریا خواهد بود و در بازی دوم از 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه جیرونا از ختافه پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، تیم‌های ویارئال، رئال مادرید و بتیس هر سه با شش امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول تا سوم هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال آنسو فاتی بارسلونا لواندوفسکی رئال سوسیداد محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس