Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@11:32:22 GMT

پلیس پاکستان محل اقامت عمران خان را محاصره کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۸۲۶۳

پلیس پاکستان محل اقامت عمران خان را محاصره کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از راشاتودی، «عمران خان»، نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام تهدید یک قاضی زن و دو مقام ارشد پلیس در جریان تظاهرات شنبه شب در اسلام‌آباد، به نقض قوانین ضد تروریسم متهم شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ساعاتی پس از ارائه گزارش پلیس علیه وی، نیروهای پلیس اطراف محل سکونت عمران خان را محاصره کردند و امکان و احتمال بازداشت نخست وزیر سابق پاکستان از سوی نیروهای امنیتی و پلیس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پیش از این عمران خان در سخنرانی خود در راهپیمایی روز شنبه، اتهاماتی را علیه قاضی «زبا چودری» و همچنین سازمان پلیس، کمیسیون انتخابات پاکستان و دیگر مخالفان سیاسی خود مطرح کرد و هشدار داده بود که آنها باید برای رویارویی با عواقب رفتار شنیع خود آماده شوند.

این سخنان عمران خان باعث شد تا اداره نظارت بر رسانه‌های دیجیتال پاکستان، کلیه تلویزیون‌ها و ایستگاه‌های ماهواره‌ای را از پخش سخنرانی زنده عمران خان منع کند و این نهاد خواستار اعمال محدودیت در انتشار خبرها و تصاویر مرتبط با عمران خان شد. این نهاد رسانه‌ای پاکستان در مورد سانسور پیشگیرانه عمران خان توضیح داد که خان به طور مستمر نهادهای دولتی را با طرح اتهامات بی اساس و گسترش نفرت پراکنی از طریق اظهارات تحریک آمیز خود علیه نهادها و افسران دولتی هدف قرار می‌دهد و این سخنان نفرت‌آمیز خان مخالف حفظ نظم و قانون است و احتمالاً صلح و آرامش عمومی را برهم خواهد زد.

خان چندی پیش در ماه آوریل (فروردین ماه) پس از رأی عدم اعتماد جنجالی اعضای پارلمان که او آن را توطئه ای به رهبری ایالات متحده می‌داند، از سمت نخست وزیری پاکستان برکنار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال پاکستان پلیس عمران خان محاصره محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله تظاهرات کنندگان به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم در حاشیه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ساختمانی دولتی را محاصره کردند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی در آن حضور داشت.

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منابع عبری گزارش دادند پلیس با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو