Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:28:50 GMT

در قونیه شرایط رکورد شکنی مهیا نبود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۸۲۹۸

در قونیه شرایط رکورد شکنی مهیا نبود

مصطفی جوادی، ملی پوش وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره عملکردش در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: سطح فنی مسابقات با حضور نمایندگانی از کشور‌های ازبکستان، اندونزی و دارنده مدال جهانی و المپیک بالا بود. همچنین رقابت سختی با حریفان خود داشتم، اما توانستم مدال طلا را کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من در روز مسابقه از فرم بدنی ایده آل  خود فاصله داشتم وگرنه انتظار می‌رفت وزنه ۲۰۹ که در تمرینات بار‌ها موفق به مهار آن شده بودم را در مسابقه مهار کنم، اما شرایط  مسابقه برای من خیلی مهیا نبود تا به این رکورد برسم. البته از لحاظ رکوردی نسبت به رقبا شرایط بهتری داشتم و توانستم مدال بگیرم.

 ملی پوش وزنه برداری تصریح کرد:  من توانستم در حرکت یک‌ضرب به مدال نقره برسم و از این نظر می‌توانم بگویم خوب کار کردم. من سال پیش با رکورد ۱۶۳ کیلوگرم در تاشکند به برنز جهانی رسیده بودم، اما در اینجا به نقره رسیدم هر چند خیلی دوست داشتم رنگ مدالم طلایی باشد، اما وزنه‌بردار ازبکستانی این مدال را از چنگم در آورد. انتظار ما هم این بود او در یک‌ضرب خوب وزنه بزند، اما هم او و هم سایر رقبا در دوضرب کار خاصی نتوانستند انجام دهند، زیرا هیچ کدام از رقبا شرایط رقابت با من را نداشتند.

جوادی درباره رقابت خود با حسین سلطانی دیگر ورزشکار ایرانی گفت:  خیلی خوشحالم از اینکه در یکضرب و دوضرب توانستیم با هم برای ایران مدال بگیریم و خیلی دوست‌داشتم تا در مجموع هم این اتفاق برای سلطانی تکرار شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حسین سال گذشته از ناحیه آرنج دچار مصدومیت داشت و دوره ریکاوری او خیلی طول کشید تا دوباره به دوران خوبش برگردد. او  اخیرا به شرایط جسمانی خوب نزدیک شده هر چند هنوز جا دارد تا به آمادگی صددرصدی برسد.

او در پایان گفت: واقعیت این است که در این مسابقات هیچ ورزشکاری در شرایط صد درصدی نبود، زیرا به واسطه اتفاقاتی که در دوره مدیریتی قبلی فدراسیون رخ داد نتوانستیم خیلی تمرین داشته باشیم و تنها این امکان برای یک ماه فراهم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس‌ آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان پیکان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. دیدار رفت شمس آذر و پیکان نه برنده داشت و نه تماشاگر و بر اساس رأی کمیته انضباطی و به دلیل اتفاقات دیدار با تراکتور، این بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سوت قضاوت حساس‌ترین دیدارهای هفته در دست حیدری‌ها

شمس‌ آذر پس از دو پیروزی، هفته گذشته در تهران مقابل استقلال شکست خورد و در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان سعید دقیقی که نخستین حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، در اولین تجربه‌ لیگ برتری توانستند شگفتی‌ساز شوند و جایگاه مناسبی کسب کنند و در دیدار مقابل پیکان به دنبال شکستن طلسم پیروزی مقابل تهرانی‌ها خواهند بود. نماینده قزوین، تا به امروز در دیدار مقابل استقلال، پیکان (بازی رفت)، هوادار و پرسپولیس نتوانسته به پیروزی برسد.

پیکان در دو هفته گذشته دو تساوی پرگل مقابل مس رفسنجان و هوادار داشته و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. هر تیمی در بازی امروز پیروز شود، می‌تواند یک رده در جدول صعود کند.

به گزارش تسنیم برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 

شمس آذر قزوین- پیکان تهران - ساعت 18:20 - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17-  ورزشگاه پاس قوامین تهران

تراکتور - استقلال- ساعت 17-  ورزشگاه یادگار امام تبریز

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان - ساعت 17:45-  ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران - ساعت 18- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی - ساعت 18:15 ورزشگاه غدیر اهواز

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد