Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی امیری خراسانی عصر یکشنبه در افتتاحیه مسابقات جام پرچم در ارومیه افزود: این رقابت ها یکی از برنامه‌ها و سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان با همکاری ۲ فدراسیون ورزش روستاییان و بازی‌های بومی و محلی و فدراسیون ورزش‌های همگانی است؛ در اولین دوره در رشته مینی فوتبال آغاز شد و در دوره‌های آتی سایر رشته‌های ورزشی با ماهیت المپیکی، جهانی و آسیایی با داشتن زیرساخت‌ها در مناطق روستایی و عشایری افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برنامه ما برگزاری جام روستایی و عشایری با چهار رشته بود که در نخستین دوره در رشته مینی فوتبال به اجرا در آمد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در خصوص بهره گیری و استفاده از ظرفیت ورزش روستاها و عشایری اظهار کرد: وظیفه ما ایجاد شرایط و بستر مناسب برای ورود فدراسیون‌های تخصصی برای حضور در مسابقات روستاییان و عشایر است به طوری که در مسابقات المپیاد استعدادیابی با ابلاغیه وزارت ورزش، رشته‌های تنیس روی میز، دوومیدانی و شطرنج با ۱۰ درصد ورزشکاران روستایی و عشایری برگزار شد و امیدواریم در رشته‌های دیگر که علاقمندی زیادی در روستاها و عشایر باشد، فدراسیون‌های تخصصی دیگر ورود کنند.

امیری خراسانی در خصوص استعدادهای ورزشی در مناطق روستایی و عشایری گفت: امیدواریم با تعامل فدراسیون فوتبال بتوانیم طرحی برای حضور تیم‌های روستایی در لیگ‌های دسته پایین تر نظیر دسته ۳ اجرایی شود.

وی در خصوص وضعیت ورزش روستایی و عشایری در استان آذربایجان‌غربی گفت: هیات استان آذربایجان‌غربی از هیات‌های فعال در کشور است و با هم مرزی با سه کشور دارای پتانسیل‌های بالا بوده و شاهد فعالیت‌های بسیار با کیفیت در این استان هستیم و می‌توان انتظار داشت این استان پایلوت بازی‌های بومی محلی در کشور باشد.

وی درباره آخرین وضعیت خانه‌های ورزش روستایی نیز گفت: تجهیز خانه‌های ورزش روستایی توسط وزارت ورزش و جوانان با ابلاغ به ادارات استانی است با این حال تاکنون بیش از هفت هزار خانه ورزش روستایی تجهیز شده و برنامه ما از سال گذشته برگزاری المپیاد ورزش خانه‌های ورزش روستایی است و امروز نیز ابلاغیه آغاز دومین دوره المپیاد در ۴ سطح درون بخشی، شهرستانی، استانی و در پایان سال، به صورت ملی صادر شد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایری جام پرچم در آذربایجان‌غربی و در شهر ارومیه مرکز این استان به صورت رسمی آغاز شد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی ارومیه وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی ارومیه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آذربایجان غربی ارومیه وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش روستایی روستایی و عشایری آذربایجان غربی بازی های بومی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک