Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:24:57 GMT

آمار اولین گلزن‌های استقلال در تاریخ لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۸۴۱۳

آمار اولین گلزن‌های استقلال در تاریخ لیگ برتر

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنان مختلفی از استقلال موفق شدند نام خود را به عنوان اولین گلزن آبی‌ها در فصل های این مسابقات به ثبت برسانند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ملوان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. عارف غلامی در این بازی موفق شد اولین گل این فصل استقلال را در لیگ ۲۲ به ثمر برساند تا یک مدافع دیگر نام خود را در اولین گلزن‌های استقلال در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۲ فصل رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان مختلفی موفق شدند نام خود را به عنوان اولین گلزن استقلال در فصول مختلف به ثبت برسانند. طبق بررسی‌های صورت گرفته ۴ بازیکن در پست مدافع به عنوان اولین گلزن استقلال در بازی‌های ابتدایی هر فصل ثبت کنند. همچنین ۱۳ هافبک استقلال اولین گلزن استقلال در مسابقات اول هر فصل بوده‌اند و ۵ بازیکن مهاجم نام خود را به عنوان اولین گلزن ثبت کرده‌اند.

همچنین علیرضا نیکبخت ۴ بار و آرش برهانی ۳ بار نام خود را به عنوان اولین گلزن استقلال در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ثبت ‌کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

برنامه استقلال برای لیستی که خالی نشد

فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱

عارف غلامی (مدافع)

فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰

جعفر سلمانی (هافبک)

فصل ۱۴۰۰-۹۹

وریا غغوری (مدافع)

فصل ۹۹-۹۸

فرشید اسماعیلی (هافبک)

فصل ۹۸-۹۷

وریا غفوری (مدافع)

فصل ۹۷-۹۶

سرور جپارف (هافبک)

فصل ۹۶-۹۵

جابر انصاری (هافبک)

فصل ۹۵-۹۴

سجاد شهباززاده (مهاجم)

فصل ۹۴-۹۳

کرار جاسم (هافبک)

فصل ۹۳-۹۲

آرش برهانی (مهاجم)

فصل ۹۲-۹۱

فابیو جانواریو (هافبک)

فصل ۹۱-۹۰

آرش برهانی (مهاجم)

فصل ۹۰-۸۹

آرش برهانی (مهاجم)

فصل ۸۹-۸۸

امیدرضا روانخواه (هافبک)

فصل ۸۸-۸۷

مجتبی جباری (هافبک)

فصل ۸۷-۸۶

امیرحسین صادقی (مدافع)

فصل ۸۶-۸۵

محمد نوازی (هافبک)

فصل ۸۵-۸۴

علیرضا نیکبخت (هافبک)

فصل ۸۴-۸۳

علیرضا نیکبخت (هافبک)

فصل ۸۳-۸۲

علیرضا نیکبخت (هافبک)

فصل ۸۲-۸۱

علیرضا نیکبخت (هافبک)

فصل ۸۱-۸۰

علی موسوی (مهاجم)

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لیگ برتر استقلال کاوه رضایی ساپینتو ارسلان مطهری سعید عزت اللهی عارف غلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اولین گلزن استقلال رقابت های لیگ برتر علیرضا نیکبخت آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ