Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توزیع برق پلدشت گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، طرح توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی در ۱۱ روستای شهرستان پلدشت اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، ابراهیم احمدی ضمن تشریح عملکرد یکساله مدیریت توزیع برق پلدشت بیان کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون با حمایت‌های انجام شده از سوی دولت، در راستای توسعه و بهسازی شبکه‌های برق روستایی، توجه به مناطق محروم روستایی و توسعه متوازن طرح بهسازی و توسعه شبکه‌های برق در ۱۱ روستای این شهرستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به نصب ۱۱ دستگاه پست هوایی اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۶ دستگاه جهت تامین برق متقاضیان کشاورزی و صنعتی و مابقی پست هوایی توزیع شهری می‌باشد.

احمدی خاطر نشان کرد: همچنین ۲۶ کیلومتر شبکه مسی در سطح شهرستان پلدشت به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر برق پلدشت ادامه داد: توسعه و احداث بیش از ۱٠ کیلومتر شبکه ۴٠٠ ولت هوایی شهری و روستایی، نصب بیش از ۱۸٠ چراغ ۵٠ وات را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: ۵٠٠ انشعاب برق طی یکسال اخیر به متقاضیان این شهرستان واگذار شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق پلدشت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برق آذربایجان غربی دولت سیزدهم طرح بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد